nepredpokladám že by pôvodný majiteľ niečo falšoval, predával to asi tak že buď to nekdo kúpy alebo pojde do šrotu (vyšiel ma 500€). K autu teraz nemam pristup, študujem v Brne a ono je v Nitre, ale brat to moze pozret.
Kupili sme dalšie Libero bez papierov, čiastočne rozmontované, na súčiastky, respektíve zachránili pred zošrotovaním. Motor je asi nefunkčný, výfukové diely sa nezachovali. Podľa VIN je to identický model, ako je to červené, takže diely budú zameniteľné.
Po roku pokracovanie, karoséria bola zverená majstrovi autoklampiarovi.
Spodok vyčistený, oškriabaný, potom základovka dvojzložková a vrchný nástrek NOVOL GRAVIT 600.
Udělali jste dobře, že jste kastli shodili. Je to sice šíleně práce, času i peněz, ale v životnosti se to vrátí. Jestli se nepletu, nakonec je i ta kastle z bílého? (aspoň na té fotce spodku to tak vypadá).
pochopil jsem, že jste ho dali z toho bílýho, ale on má takový proradný místa. Zadní misky a uložení misek pružin, kryty podběhu, větrák výfuku, přední uchycení baterie a přední uložení mc phersonů v kořenu, dokonce z obou stan, levý uchycení pření nápravnice, pokud se to nerozřízne a neudělá nový, je to zbytecná práce, to ti to nekritizuju, ale předávám zkušenost. Vidim to ted na tátovym po letech, ojtovi jsem to dělal vše nový. M.