Subaru Vivio
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Presto, nebo prave proto, ze to byla Music edice auta, tak byl zvlaste levy reproduktor ponekud chraplavy. Puvodni reproduktory Sanyo (4Ohm, 10W/25W, prumer 10cm, roztec der 9.7cm) meli instalacni hloubku jen 45mm a navic pomerne maly prumer magnetu (asi 45mm) a na tento prumer jsou v palubce prolisy, coz se dnes prakticky neda sehnat. Takze jsem to vyresil reproduktorem s mensi instalacni vyskou (daji se sehnat vyska 43mm, prumer 65mm ale i vyska 39mm a prumer 70mm) a stejne jsem musel repro mirne podlozit aby bylo nad prolisy. Druhy problem jsou konektory novych reproduktoru, protoze samozrejme nejsou subaru kompatibilni, takze redukce cislo 1 "Adaptér pro připojení repro".
Nasleduje autoradio, protoze kazety uz dnes moc nefrci a ulomeny hlavni ovladaci knoflik neni nic moc. Do modreho auta jedine blaupunkt, koupil jsem prakticky stejny model jako do Libera radu 120. Redukce c.2 "ISO adaptér pro autorádia Subaru", typ pro Vivio, ovsem ouha, pro pripojeni cosi pri pokusu o zapnuti radia cvaka pod palubkou, ale radio nejde. Presny duvod jsem nezjistil (nemam schema), ale podle uzivatelske dokumentace je okruh napajeni z baterie omezen na 3A, nove radio ma 10A pojistku a asi je tam nejaka proudova ochrana ci co?! Takze jsem v ISO konektoru odpojil vsechny nepouzivane piny a "+12V battery" nahradil "+12V ACC (switched)", takze radio hraje jen po zapnuti klicku, ale vem to cert. Odpojil i zbytecnosti jako ovladani anteny, podsviceni (pri zapnuti svetel ztlumi osvetleni radio ovsem s dennim svicenim je to nanic ze), phone a speed...ktere vivio nema.
Posledni problem je antena, protoze opet subaru pouziva DIN, ale blaupunkt ma vse ISO, takze "Anténní adaptér DIN - ISO" alias fajfka to jisti.
Potrebny pinout konektoru subaru
Bat+ NC NC | NA NA | R+ L+ NC
NC NC NC | GND ACC+ | R- L- NC
Nepouzite piny nejsou ani osazeny, takze neni moc co poplest.
http://ae64.com/Forester-pinout.htm
Nasleduje autoradio, protoze kazety uz dnes moc nefrci a ulomeny hlavni ovladaci knoflik neni nic moc. Do modreho auta jedine blaupunkt, koupil jsem prakticky stejny model jako do Libera radu 120. Redukce c.2 "ISO adaptér pro autorádia Subaru", typ pro Vivio, ovsem ouha, pro pripojeni cosi pri pokusu o zapnuti radia cvaka pod palubkou, ale radio nejde. Presny duvod jsem nezjistil (nemam schema), ale podle uzivatelske dokumentace je okruh napajeni z baterie omezen na 3A, nove radio ma 10A pojistku a asi je tam nejaka proudova ochrana ci co?! Takze jsem v ISO konektoru odpojil vsechny nepouzivane piny a "+12V battery" nahradil "+12V ACC (switched)", takze radio hraje jen po zapnuti klicku, ale vem to cert. Odpojil i zbytecnosti jako ovladani anteny, podsviceni (pri zapnuti svetel ztlumi osvetleni radio ovsem s dennim svicenim je to nanic ze), phone a speed...ktere vivio nema.
Posledni problem je antena, protoze opet subaru pouziva DIN, ale blaupunkt ma vse ISO, takze "Anténní adaptér DIN - ISO" alias fajfka to jisti.
Potrebny pinout konektoru subaru
Bat+ NC NC | NA NA | R+ L+ NC
NC NC NC | GND ACC+ | R- L- NC
Nepouzite piny nejsou ani osazeny, takze neni moc co poplest.
http://ae64.com/Forester-pinout.htm
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Subaru Vivio
Tě pic chlape,a dorazíš s tím mazlem na sraz? 

- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Bohuzel spis ne. Ma jeste par podstatnych vad (hlavne utrzenou manzetu, prasklou pruzinu kulaky) a vubec nevim jak bych to vsechno stihl.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Oprava calouneni dveri - jednak bylo take ponekud tematicky strakate a hlavne u ridice prodrene. Chtel jsem modrou v barve vozu, ale nemeli takovou auto potahovku (UV latka+3mm molitan+latka), takze jsem skoncil u sede neutralni.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Toto auto si primo rika o otackomer, protoze proste otacky motoru litaji od 0-7000. V palubce Vivia je dokonce otvor na 52-56mm budik/prislusenstvi. Typicky se tam davaly hodiny, ale da se tam dat jakykoli doplnkovy budik s prumerem 52mm a hloukou tusim az 60mm. Koupil jsem Depo Racing CSM-W5293B (anglicky tachometer gauge coz je trochu zmatek), ktery je mozne pripojit na 2-8mi valcove motory (vychozi je 4valcovy) preputim maleho prepinace. Prodavaji se i ruzne jine, ale tenhle mel nejmene nesmyslu a jednoduche podsviceni.
Dokumentace sestava z jedne A5 mizernych nakresu, ale nakonec se mi povedla rozlustit a nebylo to ani tak hrozne.
Cerveny je ACC +12V
Cerny je GND (kostra)
Oranzovy je podsviceni (lightning) palubky
Zluty je baterie +12V
Zeleny je potreba pripojit na signal z ECU (RJ) ktery jde na zaporny pol (-) zapalovaci civky (ignition coil). Je to zluto-cerny drat z RJ. Krom pripojeni civky sem vse vytahl z redukce pro autoradio. Prestipnuti dratu od RJ k civce bylo nejmensi nutne zlo.
Vysledek vypada nejak takto: Ve Viviu (aspon tom mem) je nejaky problem s primym napetim z baterie (BAT+) do radia i jinam. Radia puvodne ve Viviu vubec nebyly. Nevim zda to je nejaky zasah (ale nevypada to) a zatim nemam schema zapojeni elektriky ve Viviu, nicmene je to i pricina problemu s autoradiem, ktery jsem popisoval drive. Ve Viviu jsou nejak podivne zapojeny hlavni svetlomety, ktere sice stejne jako u Libera jsou pres rele Mitsuba RC-2219, ale rele neni spinane az s otocenim klicku jako u Libera ale je tam natvrdo 12V, coz povazuji za nejaky renonc - svetlomety jdou zapnout i bez otoceneho klicku, v Liberu se zapnou jen parkovacky. Ty relatka jsou tam tim padem zbytecne. Z minus polu civky relatka RC-2219 pak jde "slabych 12V" na BAT+ drat k radiu a jakmile se pusti radio, tak se uzemni a sepne rele RC-2219, nicmene pokud nejsou zapnuta svetla na otocnem ovladaci nema to zadny vliv, jen radio na BAT+ proste nejde, pouze po otoceni klicku (ACC) nebo pri zapnutych svetlech. Zatim jsem to nerozlustil, protoze nemuzu najit kam nektere draty vedou.
Dokumentace sestava z jedne A5 mizernych nakresu, ale nakonec se mi povedla rozlustit a nebylo to ani tak hrozne.
Cerveny je ACC +12V
Cerny je GND (kostra)
Oranzovy je podsviceni (lightning) palubky
Zluty je baterie +12V
Zeleny je potreba pripojit na signal z ECU (RJ) ktery jde na zaporny pol (-) zapalovaci civky (ignition coil). Je to zluto-cerny drat z RJ. Krom pripojeni civky sem vse vytahl z redukce pro autoradio. Prestipnuti dratu od RJ k civce bylo nejmensi nutne zlo.
Vysledek vypada nejak takto: Ve Viviu (aspon tom mem) je nejaky problem s primym napetim z baterie (BAT+) do radia i jinam. Radia puvodne ve Viviu vubec nebyly. Nevim zda to je nejaky zasah (ale nevypada to) a zatim nemam schema zapojeni elektriky ve Viviu, nicmene je to i pricina problemu s autoradiem, ktery jsem popisoval drive. Ve Viviu jsou nejak podivne zapojeny hlavni svetlomety, ktere sice stejne jako u Libera jsou pres rele Mitsuba RC-2219, ale rele neni spinane az s otocenim klicku jako u Libera ale je tam natvrdo 12V, coz povazuji za nejaky renonc - svetlomety jdou zapnout i bez otoceneho klicku, v Liberu se zapnou jen parkovacky. Ty relatka jsou tam tim padem zbytecne. Z minus polu civky relatka RC-2219 pak jde "slabych 12V" na BAT+ drat k radiu a jakmile se pusti radio, tak se uzemni a sepne rele RC-2219, nicmene pokud nejsou zapnuta svetla na otocnem ovladaci nema to zadny vliv, jen radio na BAT+ proste nejde, pouze po otoceni klicku (ACC) nebo pri zapnutych svetlech. Zatim jsem to nerozlustil, protoze nemuzu najit kam nektere draty vedou.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1960
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Vivio
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Jo na to si dela zalusk vic lidi, ale podle me to nema s papiry a dotazeni se nijak neblizi, takze je to hezky tak do vytriny. Ale ta Supercharged verze musi byt zajimava.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Mozna by bylo jednodussi nechat si dopravit toto RX-R z Filipin - za 4000Eur (+ asi doprava) 
http://www.philmotors.com/Subaru-Vivio- ... 24963.html
Ziram jestli to je original levostrane, myslel jsem, ze se nikdy nedelaly... ten motor je tam podle me nesmysl 1.3 i kdyz kdo vi.

http://www.philmotors.com/Subaru-Vivio- ... 24963.html
Ziram jestli to je original levostrane, myslel jsem, ze se nikdy nedelaly... ten motor je tam podle me nesmysl 1.3 i kdyz kdo vi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Konecne jsem nasel rele pro spinani cyklovace steracu - wiper control Mitsuba IS-4208. Katalog dilu je trochu zavadejici, vypada to jako kdyz je pod palubkou u steracu, ale je potvora pod volantem. Tak ted jeste zjistit cim to, ze se cyklus vedeni steracu nahoru prerusuje. Vypada to na v podstate casovac s relatkem.
- Přílohy
-
- subar-vivio-wiper-control.jpg (146.94 KiB) Zobrazeno 29247 x
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Jeste jsem dneska docasne opravil manzetu vnejsiho homokinetaku u leveho predniho kola, protoze z jezdeni s tou totalne utrzenou clovek nema dobry pocit.
Koupil jsem pretahovaci manzetu Bailcast DBC800 (60/22mm prumery, 94mm delka). Je to velmi podobne tomu, co tady kdysi ukazoval Peple
viewtopic.php?f=2&t=329&p=15211&hilit=manzeta#p15211
Tvarove ani rozmerove to ale ma k idealu daleko. Prumer hridele je ve ztencenem miste totiz 19mm a pouzdro homokinetaku je 65mm, delka tusim 82mm. (Manzeta by mela byt stejna jako na Libero.) Ten velky prumer problem neni, ale ten maly samozrejme nesedi na poloosu, takze stahnout ten pasek byla nepekna prace. Nicmene je to lepsi nez, aby do homokinetaku sel binec a pak clovek kupoval novou poloosu ze.
Trik pro pretazeni manzety bez nejruznejsich pomucek - manzeta se nastrika z vnejsku nejakym mazivem (vzal jsem silikonovy olej), konec poloosy se obali tvrdym idelitem, manzeta se otoci naruby a vetsim koncem pocinaje pretahne pres homokinetak. Zadne pneumaticke roztahovaky nejsou potreba. Je to raz dva. Jen kdybych cele dopoledne neposkavoval po garazi s autem pri povolovani matice na poloose.
Koupil jsem pretahovaci manzetu Bailcast DBC800 (60/22mm prumery, 94mm delka). Je to velmi podobne tomu, co tady kdysi ukazoval Peple
viewtopic.php?f=2&t=329&p=15211&hilit=manzeta#p15211
Tvarove ani rozmerove to ale ma k idealu daleko. Prumer hridele je ve ztencenem miste totiz 19mm a pouzdro homokinetaku je 65mm, delka tusim 82mm. (Manzeta by mela byt stejna jako na Libero.) Ten velky prumer problem neni, ale ten maly samozrejme nesedi na poloosu, takze stahnout ten pasek byla nepekna prace. Nicmene je to lepsi nez, aby do homokinetaku sel binec a pak clovek kupoval novou poloosu ze.
Trik pro pretazeni manzety bez nejruznejsich pomucek - manzeta se nastrika z vnejsku nejakym mazivem (vzal jsem silikonovy olej), konec poloosy se obali tvrdym idelitem, manzeta se otoci naruby a vetsim koncem pocinaje pretahne pres homokinetak. Zadne pneumaticke roztahovaky nejsou potreba. Je to raz dva. Jen kdybych cele dopoledne neposkavoval po garazi s autem pri povolovani matice na poloose.

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1960
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Vivio
covex píše:Konecne jsem nasel rele pro spinani cyklovace steracu - wiper control Mitsuba IS-4208. Katalog dilu je trochu zavadejici, vypada to jako kdyz je pod palubkou u steracu, ale je potvora pod volantem. Tak ted jeste zjistit cim to, ze se cyklus vedeni steracu nahoru prerusuje. Vypada to na v podstate casovac s relatkem.
to vedle cyklovače je přerušovač blinkrů.
co cyklovač z libera?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Je jiny, sice by se asi dal nasadit na konektor, ale aspon ten co mam ma jine oznaceni a bohuzel se neda zase tak snadno otevrit (Mitsuba IS-2216), abych je mohl porovnat, navic mu chybi jeden - a to ten nejdulezitejsi pin. Takze se obavam ze z Libera pouzit nepujde.
- Přílohy
-
- subaru-libero-wiper-control.jpg (115.1 KiB) Zobrazeno 29210 x
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Jak jsem dopadl s cyklovacem
Jednoznacne jsem podezrival elektroniku cyklovace, protoze normalni chod steracu zadne patologie nevykazoval, pouze pokud se do toho vlozil cyklovac, tak se sterac cestou nahoru zastavoval.
Najcastejsi chyba byva v kondenzatorech, zvlaste elektrolyty maji tendence vysychat ci nabobtnat a zmenit svou kapacitu. Vymenil jsem tedy vsechny 4 kapacitory
C1 33uF 35V, C2 33uF 16V, C3 220uF 10V, C4 22uF 16V
bez vysledku, vsechny kondenzatory byly navic v poradku.
Nasledne jsem nahradil transistory
T1 C1214 a T2 603-25F
oba se daji nahradit NPN BC639 v japonskem razeni ECB. Opet bez vysledku. I puvodni transistory zrejme byly v poradku.
Takze jsem si nakonec nakreslil schema celeho obvodu: a zacal merit prubehy... no..
..a kdyz uz jsem fakt nevedel, tak jsem se rozhodl rozdelat motorek, resp. kontakty k motorku vcetne toho podivneho velikeho ozubeneho kola pro dopredny a zpetny chod motorku. Tam jsem tez nenasel nic, ovsem po slozeni cyklovac zda se funguje normalne. Podeziram tedy zemnici svorku, motorku, ktera je mimo kabelovy svazek pridelana primo pod kryt ozubeneho kola, pod sroub.
Ted samozrejme jako na potvoru neprsi, takze jestli to tim skutecne bylo, vyzkousim az zase zacne...
Jednoznacne jsem podezrival elektroniku cyklovace, protoze normalni chod steracu zadne patologie nevykazoval, pouze pokud se do toho vlozil cyklovac, tak se sterac cestou nahoru zastavoval.
Najcastejsi chyba byva v kondenzatorech, zvlaste elektrolyty maji tendence vysychat ci nabobtnat a zmenit svou kapacitu. Vymenil jsem tedy vsechny 4 kapacitory
C1 33uF 35V, C2 33uF 16V, C3 220uF 10V, C4 22uF 16V
bez vysledku, vsechny kondenzatory byly navic v poradku.
Nasledne jsem nahradil transistory
T1 C1214 a T2 603-25F
oba se daji nahradit NPN BC639 v japonskem razeni ECB. Opet bez vysledku. I puvodni transistory zrejme byly v poradku.
Takze jsem si nakonec nakreslil schema celeho obvodu: a zacal merit prubehy... no..
..a kdyz uz jsem fakt nevedel, tak jsem se rozhodl rozdelat motorek, resp. kontakty k motorku vcetne toho podivneho velikeho ozubeneho kola pro dopredny a zpetny chod motorku. Tam jsem tez nenasel nic, ovsem po slozeni cyklovac zda se funguje normalne. Podeziram tedy zemnici svorku, motorku, ktera je mimo kabelovy svazek pridelana primo pod kryt ozubeneho kola, pod sroub.
Ted samozrejme jako na potvoru neprsi, takze jestli to tim skutecne bylo, vyzkousim az zase zacne...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Jen pro "pobaveni". Stale se snazim sehnat servisni manual a predevsi schema zapojeni Vivia.
Auto je puvodne Svycarske, takze jsem nejdrive psal na svycarskou centralu Subaru. Behem dvou dnu mi prisla odpoved, s podekovanim, ze jsem se na ne obratil, ale ze bohuzel jiz zadnou (ani tistenou) dokumentaci k Viviu nemaji a mam se zkusit obratit na nejakeho obchodnika/servis. Psal jsem tedy do http://dreispitzgarage.ch/ kde auto 19 let servisovali, odpoved jsem nedostal. Na evropskem zastoupeni Subaru v Belgii jsem zatim zjistoval zda je dokumentace dostupna v Subaru TIS - behem 5 dnu mi prisla odpoved (s podekovanim ze se zajimam o Subaru), ze v TISu jsou bohuzel pouze servisni informace pro auta od 2010MY, na centrale zadna dokumentace pro Vivio uz neni a ze se mam zkusit obratit na ceske zastoupeni Subaru. Tam jsem psal a odpoved jsem, kupodivu nedostal ani behem 14 dni...
Auto je puvodne Svycarske, takze jsem nejdrive psal na svycarskou centralu Subaru. Behem dvou dnu mi prisla odpoved, s podekovanim, ze jsem se na ne obratil, ale ze bohuzel jiz zadnou (ani tistenou) dokumentaci k Viviu nemaji a mam se zkusit obratit na nejakeho obchodnika/servis. Psal jsem tedy do http://dreispitzgarage.ch/ kde auto 19 let servisovali, odpoved jsem nedostal. Na evropskem zastoupeni Subaru v Belgii jsem zatim zjistoval zda je dokumentace dostupna v Subaru TIS - behem 5 dnu mi prisla odpoved (s podekovanim ze se zajimam o Subaru), ze v TISu jsou bohuzel pouze servisni informace pro auta od 2010MY, na centrale zadna dokumentace pro Vivio uz neni a ze se mam zkusit obratit na ceske zastoupeni Subaru. Tam jsem psal a odpoved jsem, kupodivu nedostal ani behem 14 dni...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1960
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Vivio
zeptám se Ti, zatim jsem na všechny auta co jsem potřeboval uspěl
nebude to ale hned
cestu do stodůlek budu mít možná zejtra, uvidim 



Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Vivio bylo "Music" edice, takze jsem konecne nasel vhodne vyuziti pro prihradku spolujezdce:
...takze ma auto slusny zvuk a dela cest sve "edici".
Za ni se jeste vesel nejmensi zesilovac blaupunkt, protoze primo na radio to samozrejme nehraje....takze ma auto slusny zvuk a dela cest sve "edici".
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Hm, to yvzerá ako ARN5614 

Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Tesne vedle - je to o neco vykonnejsi bracha TVM ARN-165-01/4
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Na prvni stranku jsem k dokumentaci pridal schema zapojeni v nemcine, ktere jsem dostal od Ceskeho Subaru zastoupeni a naskenoval. Timto jim dekuji za vstricnost.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Vivio
Ad problem s radiem:
Opravdu je v evropske verzi zapojeni trvaleho napajeni radia z kontrolky svetel, ktera se samozrejme spina az po sepnuti svetel. Je tam i druhe (andere) zapojeni, kde jsou vsechny tyhle nesmysly vcetne relatek eliminovane. Vubec nechapu k cemu to melo byt - napeti od obou svetel je navic privedeno do ridici jednotky - nevim co s tim meli za umysly. Jestli nejakou detekci ci denni sviceni, tak se to teda nejak nepovedlo. Takze jedine spravne reseni je pro radio privest napajeni odjinud, coz jsem taky nakonec udelal.
Opravdu je v evropske verzi zapojeni trvaleho napajeni radia z kontrolky svetel, ktera se samozrejme spina az po sepnuti svetel. Je tam i druhe (andere) zapojeni, kde jsou vsechny tyhle nesmysly vcetne relatek eliminovane. Vubec nechapu k cemu to melo byt - napeti od obou svetel je navic privedeno do ridici jednotky - nevim co s tim meli za umysly. Jestli nejakou detekci ci denni sviceni, tak se to teda nejak nepovedlo. Takze jedine spravne reseni je pro radio privest napajeni odjinud, coz jsem taky nakonec udelal.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální