Pokusím se vše vysvětlit naprosto "polopatisticky", protože ne každý rozumí elektrice, ale přesto bude mít možnost si takto alternátor zkontrolovat a případně i opravit (opravu zkorodovyných spojení na regulační desce popisuji v dalším textu).
Všechno začalo touto závadou::
Před nastatování motoru: Po nastartování motoru - zůstaly svítit kontrolky: NENABÍJÍ ALTERNÁTOR + CHYBÍ BRZDOVÁ KAPALINA: Přitom alternátor normálně NABÍJEL a brzdová kapalina v nádržce NECHYBĚLA !!!
Podobnou příčinu popsanou dále má i zcela obrácená závada - tedy že kontrolka NENABÍJENÍ a CHYBĚJÍCÍ BRZDOVÉ KAPALINY se naopak nikdy nerozsvítí, ani před ani po nastartování ....
Po usilovném pátrání jsem nakonec zjistil, že je zavada v alternátoru, a to konkrétně ve vadném signálu na kontaktu alternátoru WR (ALT-1), od kterého vede kabel do přístrojového panelu, kde jse spojen s kontrolkou pro NANEBÍJENÍ a zároveň přes diodu s kontrolkou pro CHYBĚJÍCÍ BRZDOVOU KAPALINU. Toto spolení těchto 2 kontrolek přes diodu je použito jen z důvodu, aby se před nastartováním se vynutilo rozsvícení kontrlolek pro kontrolu jejich funkčnosti. Subaru nechtěl nijak složitě signál pro kontrolku chybějící brzdové kapaliny před a po nastartování generovat, tak jej jednoduše připojil přes diodu ke kontrolce NENABÍJENÍ. Pokud tedy alternátor hlásí, že "nenabíjí", tak vlastně současně hlásí, že "není brzdová kapalina" (i když to není pravda)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)