Buďte zdrávi, kamarádi!
Nevíte, čím to je, když trochu víc šlápnu na plyn (typicky, když akceleruju do kopce) je cítit uvnitř auta benzin? (ale ne že by mi smrděl ) Díky
Ve VJCars tusim v tomto pripade diagnostikovali cosi jako presklou membranu palivoveho cerpadla. Nebylo to u me, takze jak presne vypadaji priznaky nevim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Vypadá to na nespálený benzín, který se ti dostává do výfuku. Tento stav pozoruji na "studeném " motoru při cestě do práce. Zkus plynový pedál nesešlapovat až na podlahu. Poznáš, že vstřikování ovládané plynovým pedálem je tak trochu "gumový". Ať máš pedál v půlce či nadoraz auto jede stejně - akorát , že při plném sešlápnutí "to" dává víc benzínu a ten je taky trochu cítit. Dědek
To Dědek: Dík. Ten benzin ve výfuku by mohl být. Taky mně to napadlo, že se v motoru nestihá spalovat. Jak je libero sofistikovaný, tak má přece jen jednu drobnou nevýhodu plynoucí z konstrukce vozu, a sice že motor je de facto v kabině, jen je oddělen víkem, tudíž jakákoliv neplecha je hned cítit i uvnitř.
Mne to robilo iba v lete, pri otvorenom okne vodiča...
A bola to diera v systéme odvzdušnenia hrdla nalievacieho otvoru nádrže - výborne sa tam drží blato, korózia tam prežrala dieročky a podtlakom za jazdy boli výpary z nádrže nasávané do karosérie nejakou dierou v stĺpiku, ktorá je pod sedadlom nejak slabo zapchatá - je tam taký trojuholník plechov , samozrejme aj podbeh okolo bol riadne chytený...
Doporučujem skontrolovať a ošetriť, korózia je v tomto mieste intenzívna a zváranie bez demontáže nádrže nedoporučuje 11 z desiatich hrobárov...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka