Tepelné clony
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2487
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
To clony skutecne nevyresi. Ventilator se spina kuli chlazeni vyfuku po zastaveni auta. Vetsinou se spina ale jen behem par minut po dojeti, tak mozna nastavit na alarmu (pokud to jde) nejaky timeout.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Tepelné clony
Možná /ale to je jen úvaha/ připojit napájení alarmu přímo na + u baterky tam by nemusel být pokles napětí tak velký, a starter to
určitě najde.
K.
určitě najde.
K.
Nikdo není dokonalej.
- Ivo
- Člen korespondent
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob led 02, 2010 9:31 pm
- Bydliště: Pučloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Pokud půjde vyřadit hlídání napětí, bude to lepší. Mě jde spíš o to zvažování, pro a proti, bejt surovej a udělat vzadu díru, nebo jinak odvětrat okolí výfuku. Má -li to cenu, tohle je jen jeden z problémů, který by to mohlo částečně řešit. Vím o tomhle autě ...... tak bych jen rád zvážil názory zkušenějších.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
To jsem netušil, na starším to není. Jestli z toho vedou hadičky, tak by se snad dal externí chladič napojit rovnou na ně. Měl jsem na mysli něco jako mělo třeba "erko" a ostatní Škodovky v nejnadupanější motoriacicovex píše:Nove libero ale chladic oleje ma - tedy je to "jen" prstenec mezi filtrem a blokem motoru, nicmene tahle cast je pojmenovana chladic oleje. Jsou u ni myslim i nejake dve hadicky. Nevim jesli nemas na mysli nejakej vetsi chladic.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Tepelné clony
A čo ak ten chladič oleja je vlastne najprv ohrievač karburátora? - teda vedie predhriaty olej na odstránenie kondenzácie vody o chladne steny sacieho potrubia po štarte, možno až neskor sa fakt chladí olej pretekajúcim vzduchom, ale hlavne sa predhrieva vzduch, aby sa vstreknuté kvapky v studenom vzduchu nekondenzovali, ale pekne splynovali v horúcom vzduchu pomerne stálej teploty do správnej zmesi?
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Ivo
- Člen korespondent
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob led 02, 2010 9:31 pm
- Bydliště: Pučloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Už zas votravuju, chtěl jsem poprosit - nemá někdo staré tepelné clony, zbytky, trosky, prostě něco, podle čeho by je šlo vyrobit? Musím to jen rozdělat a vyměnit, bydlím tak, že to bez auta moc nejde, takže bych to potřeboval mít aspoň zhruba připravený a jen namontovat či připasovat, prostě rychlou akci. Nákresy na stránkách nejsou kompletně okótované, takže z nich jsem to nedal dokupy.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Mám vyndané z příčné části (ne tu nad hrncem), jsou taky načaté a budou potřebovat sem tam poflikovat, ale jako mustr poslouží a chvíli je můžu postrádat. Ale jsou ze staršího a myslím, že se asi liší v uchycení.
Kdybys na to chtěl kouknut, tak mi cinkni na 602 391 983 - můžeme se někde potkat
Kdybys na to chtěl kouknut, tak mi cinkni na 602 391 983 - můžeme se někde potkat
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Ivo
- Člen korespondent
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob led 02, 2010 9:31 pm
- Bydliště: Pučloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Díky, brnknu.
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Já mám v krabici k rekonstrukci připravený clony na novější.
Jestlipak uhodneš kterej z nich je k dispozici
Jestlipak uhodneš kterej z nich je k dispozici
- Ivo
- Člen korespondent
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob led 02, 2010 9:31 pm
- Bydliště: Pučloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu, jásu - česky : hurá. Mohl bych si to oměřit? Prosím, prosím.
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
No jasně že se stav. Proto to sem píšu.
V SZ máš moje tel číslo...
V SZ máš moje tel číslo...
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Tepelné clony
těsnění+kryt svodů+výplň:
http://www.fotoalbum.cz/subaru-e12-libe ... 9/#1398022
http://www.fotoalbum.cz/subaru-e12-libe ... 9/#1398021
kryt stojí něco okolo pěťa(1320,-kč)
výplň krytu: žáruvzdorná hmota mezi dvěma děrovanými plechy vlisovaná a nanejtovaná dovnitř krytu
http://www.fotoalbum.cz/subaru-e12-libe ... 9/#1398022
http://www.fotoalbum.cz/subaru-e12-libe ... 9/#1398021
kryt stojí něco okolo pěťa(1320,-kč)
výplň krytu: žáruvzdorná hmota mezi dvěma děrovanými plechy vlisovaná a nanejtovaná dovnitř krytu
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 8:35 pm, celkem upraveno 4 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Tepelné clony
ještě sem přidám(foto) tepelnou clonu krytu od rozvodů
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte srp 31, 2010 5:55 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2487
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
To pridej - a este radu kde se daji tyhle kryty sehnat za "peto" - a to myslis pet stovek nebo pet tisic? Protoze presne tuhle cast jsem letos v zime utrhl o zmrzlou kupu snehu.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Tepelné clony
kupoval jsem ho u freye,myslím že se to dá pořešit ještě levnějc u jinech dealerů subaru,páč ne všichi přirážej cenu,frey jo,každopádně najdu ještě učet kolik stojí kryt přesně,myslim že kryty kolem vejfuku jsou vůbec to nejdraší co na liberu je:-)když nejsou uplně sežraný tak se dají ještě povařit-dost naročný tvarově,ted jsem si s tim užil,hlavně s vlnovcem,byl z poloviny sežranej ten kryt od kolena,naštěstí jsem měl ještě jeden sežranej z jinýho vlnoce,pulku jsem mohl použít páč kryt měl sežranou pullku druhou oproti tamtomu:-)pak stříbřenka a na dva roky je pokoj:-)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Kryt parohů jsem kupoval předloni, vyšel mě asi na 1500 a nemyslím, že by na něm tolik navařili ve VJ Cars. Takže jestli je teď za třetinu, může to znamenat, že se přesunul mezi nějaké výprodejové položky a v tom případě by bylo dobré zjistit, co všechno ve výprodeji je. Protože a) se to teď dá koupit za levno a b) za rok za dva už to třeba nepůjde koupit vůbec.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Tepelné clony
fatal error,ten kryt stojí přesně 1320,--na nové,každopádně jsem si ho spletl s krytem co patří pod vlnovec,má skoro stejnej název a je za 565,-
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Ivo
- Člen korespondent
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob led 02, 2010 9:31 pm
- Bydliště: Pučloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Tak jsem se konečně dostal ke clonám - stav je vidět na fotce, zřejmě bylo načase Velký dík Peplemu za půjčení starých clon a Tutimu za nbídku. Nakonec jsem zvolil variantu ohýbání a nýtování ze tří částí z 0,8 mm pozinku, není to tak složité jak se zdálo
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2487
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Resim kryt na parohy. Vzhledem k soucastne cene noveho (1600,-), tomu ze stejne spodni tri spodni srouby z parohu uz nevyndam (jeden jsem utrhl, dva uz neni za co vysroubovat) a posledni dva roky stejne drzel kryt na jednom sroubu, se mi do koupe noveho moc nechce, takze uvazuju o nejake zjednodussene replice. V tom mem starem jsem nasel jeste zbytky vystelky, ktera je videt na obrazku:
Nove to vypada takto: http://fotoalbum.cz/object_show.asp?id=RR8RgQ&type=0
Nemate nekdo tuseni co to je za vystelku? Je to jemne vlaknite, bile, takle stare uz se to dost drobi a sype jak sadra. Nejvic mi to pripomina asbest, ale ten byval sedivy.. pohromade to puvodne drzelo zrejme spis tim tenkym vnitrnim plechem-dratenkou, na ktery je to cele "nalepene". Jakou to ma mit vubec funkci? Je to "jen" kuli tomu aby od toho nechytla trava pod autem? Cim to nahradit?
Nove to vypada takto: http://fotoalbum.cz/object_show.asp?id=RR8RgQ&type=0
Nemate nekdo tuseni co to je za vystelku? Je to jemne vlaknite, bile, takle stare uz se to dost drobi a sype jak sadra. Nejvic mi to pripomina asbest, ale ten byval sedivy.. pohromade to puvodne drzelo zrejme spis tim tenkym vnitrnim plechem-dratenkou, na ktery je to cele "nalepene". Jakou to ma mit vubec funkci? Je to "jen" kuli tomu aby od toho nechytla trava pod autem? Cim to nahradit?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
Funkce je podle mě jasná. Chránit rozpálený svody před ochlazením stříkající vodou. Litina pak ráda praská.
Měl jsem ten kryt taky na maděru (ten tvůj je ale fakt už mrtvej) ,ale povařil ho a teď drží na šesti šroubech místo devíti. Ty zadní resp. přední tři jsem už neoživoval.
Měl jsem ten kryt taky na maděru (ten tvůj je ale fakt už mrtvej) ,ale povařil ho a teď drží na šesti šroubech místo devíti. Ty zadní resp. přední tři jsem už neoživoval.