Stránka 1 z 2

kondenzátor na starším modelu

Napsal: úte lis 20, 2007 3:30 pm
od pucmeloun
Nemáte někdo tušení nebo dokonce fotku kde je na starším modelu kondenzátor? Trošku mio to střelilo do výfuku a podle mého dvorního mechanika je to kondenzátor - problém je v tom, že mechanik je v Liberci a Bobík přestal jet ve Vrchlabí :cry:

Napsal: úte lis 20, 2007 3:55 pm
od kropin
Podle mě libero kondenzátor nemá, zapalko je řízené tranzistorovým (tyristorovým)spínačem a ten kondik nepotřebuje.

Napsal: úte lis 20, 2007 4:01 pm
od pucmeloun
Tak mi teda někdo poraďte čím to je - auto nastartovalo , najednou střela z výfuku a od tédoby už jen jako že chce nastartovat, ale nechytí. Před tím než si Bobík vystřelil, tak úplně ztratil výkon a při jízdě pomalinku - při neutrálu se normálně dostal do otáček.

Napsal: úte lis 20, 2007 4:01 pm
od kropin
Pokud nejde jiskra závadu hledej v káblech k rozdělovači, v samotném rozdelovači, nebo regulátoru předstihu (ten je dobře schovaný pod pravým zadním čalouněním).

Napsal: úte lis 20, 2007 4:03 pm
od kropin
Je docela možné, že je závada v benzínu a ne v elektrice?

Napsal: úte lis 20, 2007 4:06 pm
od pucmeloun
je pravda že před jízdou jsem tam nalil wpower racing od shellu ... Myslíš, že by to mohlo být ono? Dojelo to na něj 60 kmz Liberce do Vrchlabí a pak to udělalo tohle ... Dá se to opravit na místě - myslím tím na parkovišti :-)

Napsal: úte lis 20, 2007 4:12 pm
od kropin
Tak to nevím, napřed skus jiskru vem třeba jinou svíčku at nemusíš šrubovat z auta, pokud jiskra pude pak jdi po benzínu, je možné že ten benzín rozpustil nějaký sajrajt v nádrži ale moc tomu nevěřím.
Náhoda je blbec, je to třeba závada jako každá jiná-náhodná a nesouvisející.

Re: kondenzátor na starším modelu

Napsal: úte lis 20, 2007 4:19 pm
od Karel
pucmeloun píše:Nemáte někdo tušení nebo dokonce fotku kde je na starším modelu kondenzátor?
Podle schema neé.

Obrázek
K.
:lol:

Napsal: úte lis 20, 2007 4:21 pm
od pucmeloun
tak z toho jsem jelen ... :?

Napsal: úte lis 20, 2007 4:25 pm
od kropin
Člověk hned na všechno nepomyslí a co cívka?

Napsal: úte lis 20, 2007 4:28 pm
od pucmeloun
A kde je prosím tě? hlavně teda co s ní může být? Asi vypadám jak negramot, ale normálně jezdím 406kou a tam tyhle problémy nemám ...

Napsal: úte lis 20, 2007 4:48 pm
od kropin
Cívka je na pravé straně motoru, co sní může být? angel7.gif

Napsal: úte lis 20, 2007 4:55 pm
od pucmeloun
že by se rozbila? :) Jde to nějak opravit nebo rovnou výměna?

Napsal: úte lis 20, 2007 4:58 pm
od kropin
Opravit nejde. Ale ještě jsi nenapsal jesli jde jiskra nebo ne.

Napsal: úte lis 20, 2007 5:01 pm
od pucmeloun
Tak to nevím - protože auto zůstalo ve Vrchlabí a já jsem doma v Liberci - zítra tam pro něj jedu a potřeboval bych to nějak dát na místě dohromady

Napsal: úte lis 20, 2007 5:21 pm
od Karel
pucmeloun píše: potřeboval bych to nějak dát na místě dohromady
Nejdřív bych se snažil prohlídnout všechny spoje-konektory okolo toho zapalování, taky pojistky :arrow: zapalování a zároveň i čerpadlo a ventil 4WD má pojistku 15A a jde li na cívku napětí a kolik :?: je tam taky "zesilovač jisker", rozdělovač taky musí být někde ukostřen.
K.
:wink:

Napsal: úte lis 20, 2007 6:41 pm
od Tuti
Ještě než se pustíš do většího bádání, zkus vzít rukou za rozdělovač, jestli s ním nejde otočit. Když ti to mechanik štěloval, možná ho málo utáhl a on se pak cestou vyklepal a pootočil. Je to jen jedna možnost, ale k té ztrátě výkonu výkonu a střelbě by to mohlo pasovat .. pak bys to musel nějak od oka nastavit aby to jelo.
Jinak jestli auto pojede aspoň trochu, zkus se dostat do Rokytnice. U křižovatky kde se odbočuje do obce je servis s cedulí SUBARU, tam by mohli Liberu rozumět.

Napsal: úte lis 20, 2007 6:48 pm
od dědek
Tak tady taky jedna rada. Sundej víčko rozdělovače a podívej se jestli se ti nerozpadl palec nebo netočí-li se ti palec na hřídelce úplně volně. Někdy se stane, že "zbytky" palce se sice točí (a občas to dá jiskru, ale úplně jindy než má).Tomu by odpovídalo i to, že velkou změnou předstihu ztrácel motor výkon a při startování to jakoby chvílemi chce blafnout. Palec mít asi nebudeš , ale vem si na cestu vteřinové lepidlo. Dědek

Napsal: úte lis 20, 2007 8:04 pm
od Martinekk
Kondenzátor je v altíku, 100nF, 50V. ale ten asi nemá mmoc spoločného s tvojou závadou.

Napsal: úte lis 20, 2007 8:39 pm
od Petr+Barča
Přidám taky jednu možnost . Povolená napínací kladka na rozvodovém řemenu .

P+B.