Podtlaky
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
ND
mám takýto kus vo svojej zbierke ND, ten držák je silno korodovaný, ale vývody sú OK. Podla fotky to máš tiež pekne chytené koróziou... Natieraj alebo to vymeň. Pošli adresu, skúsim ti ten diel poslať napr. na dobierku poštou. Na cene sa určite dohodneme.
P.S. A vieš na čo ten žvást vlastne slúži? to fakt jazdíš v nadmorských výškach nad 2000m n.m. , lebo myslím, že tento ventil majú iba modely určené pre Švajčiarsko! A ono to dobre funguje aj bez toho ....
P.S. A vieš na čo ten žvást vlastne slúži? to fakt jazdíš v nadmorských výškach nad 2000m n.m. , lebo myslím, že tento ventil majú iba modely určené pre Švajčiarsko! A ono to dobre funguje aj bez toho ....
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Podtlakové trubičky
Podtlaky - zadní pravé kolo.
Měděná trubička prům.5mm
Nahřál jsem hořákem gumovou hadičku a měď. trubičku zasunul. Teď už jenom plíšek a přenýtovat.
Mám prosbu, zda by mohl někdo nafotit zapojení podtlaku motoru E12/93r.v. .Našel jsem pod zadním nárazníkem i u motoru el. čidla, které nemám zapojené. Díky.
Měděná trubička prům.5mm
Nahřál jsem hořákem gumovou hadičku a měď. trubičku zasunul. Teď už jenom plíšek a přenýtovat.
Mám prosbu, zda by mohl někdo nafotit zapojení podtlaku motoru E12/93r.v. .Našel jsem pod zadním nárazníkem i u motoru el. čidla, které nemám zapojené. Díky.
Dandy
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
kosma.d, ve středu jsem trochu "ladil" svoje Libero (nějak se mi nezdál volnoběh) a vzpoměl jsem si na tvoje fotky tady na fóru. Vyfotit to "hadí hnízdo" by nebyl problém ale, domnívám se, že fotka (aspoň té mé "muchlanice" ti vůbec nepomůže, protože to ani já nemám páru odkud kam co vede. Doporučuji ale jiné řešení. Požádej u vás nějakého kolegu "Liberistu" (určitě se někdo najde) oba oddeklujte motor a musíš jít podle hadiček odkud-kam. To si myslím, že je jediné řešení. Mám na deklu nějaké zbytky po obrázku, kde je napsáno "schema vakua" je to ale hodně poškozený. Škoda. Možná to má někdo zachovalejší a i to by ti pomohlo. A musíš hledat svůj rok výroby (ale to ty víš). Moje Libero je 89 a bude mít zapojení trochu jiné. Druhé, co jsem měl (r.v.91) mělo tyhle hadičky jiné. Hlavně šly od jinudy jinam. Říkal jsem si, že v tomhle se musí vyznat jen profík. Ale nějakou logiku to snad mít musí. Pro srandu ty hadičky tam japonci nenakomponovali. Dědek
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Podívej se na http://www.libero.wz.cz a tam je to zapojení podtlaků nafocené .
P+B.
P+B.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Podtlaky - zadní pravé kolo.
Ahoj, Liberátori
toto zapojenie troch trubičiek v podbehu pod pravým zadným kolesom vôbec nepatrí k podtlakom, je to zo systému kondenzácie výparov z benzínovej nádrže a prepadu preplavovania karburátora.
Tiež mi uhnili tie tri trubky vedúce takému podivnému čiernemu domčeku pod čalúnením vedľa zadného sedadla. Tak som zisťoval, odkiaľ a kam vedú, a zistil som, že vedú zbytočne popod sedadlo a v mieste prívodu paliva uprostred ku karburátoru- vlastne poza rohy. Tak som to ešte pred STK zjednodušil, zatiaľ bez pozorovateľného vplyvu na funkciu. Zapojenie ostalo, trubky som nahradil hadicou a už sa nemienim strachovať o koróziu trubiek.
Príležitostne to pofotím a pripojím fotku.
toto zapojenie troch trubičiek v podbehu pod pravým zadným kolesom vôbec nepatrí k podtlakom, je to zo systému kondenzácie výparov z benzínovej nádrže a prepadu preplavovania karburátora.
Tiež mi uhnili tie tri trubky vedúce takému podivnému čiernemu domčeku pod čalúnením vedľa zadného sedadla. Tak som zisťoval, odkiaľ a kam vedú, a zistil som, že vedú zbytočne popod sedadlo a v mieste prívodu paliva uprostred ku karburátoru- vlastne poza rohy. Tak som to ešte pred STK zjednodušil, zatiaľ bez pozorovateľného vplyvu na funkciu. Zapojenie ostalo, trubky som nahradil hadicou a už sa nemienim strachovať o koróziu trubiek.
Príležitostne to pofotím a pripojím fotku.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: Podtlaky - zadní pravé kolo.
Ta nádobka je s aktivním uhlím a měla by přes regenerační ventil jít do karburátoru. Nemyslím si, že je tam zbytečně, přestože je stár, tak má věcičky dnešních moderních aut. Jó, je to prostě japoneček.®rafLubomír píše:Ahoj, Liberátori
toto zapojenie troch trubičiek v podbehu pod pravým zadným kolesom vôbec nepatrí k podtlakom, je to zo systému kondenzácie výparov z benzínovej nádrže a prepadu preplavovania karburátora.
Tiež mi uhnili tie tri trubky vedúce takému podivnému čiernemu domčeku pod čalúnením vedľa zadného sedadla. Tak som zisťoval, odkiaľ a kam vedú, a zistil som, že vedú zbytočne popod sedadlo a v mieste prívodu paliva uprostred ku karburátoru- vlastne poza rohy. Tak som to ešte pred STK zjednodušil, zatiaľ bez pozorovateľného vplyvu na funkciu. Zapojenie ostalo, trubky som nahradil hadicou a už sa nemienim strachovať o koróziu trubiek.
Príležitostne to pofotím a pripojím fotku.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Raf napsal:" Nemyslím si, že je tam zbytečně"
a určite má pravdu, ja som to zapojil ako predtým, len tie uhnité trubky som vymontoval, a prepojil som to presne tak isto hadicami, len som ich viedol skratkou medzi karburátorom a tým čiernym domčekom. Čo je v ňom za uhlie zistím, mám jeden navyše a som odhodlaný rozpilovať ho, aby som videl, čo je to za zázrak japonečkovský...
a určite má pravdu, ja som to zapojil ako predtým, len tie uhnité trubky som vymontoval, a prepojil som to presne tak isto hadicami, len som ich viedol skratkou medzi karburátorom a tým čiernym domčekom. Čo je v ňom za uhlie zistím, mám jeden navyše a som odhodlaný rozpilovať ho, aby som videl, čo je to za zázrak japonečkovský...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
podtlakový ventil
podla schémy by to malo byt takto:
potom je to toto z manuálu: preto som začal o tých nadmorských výškach... Ale mám doma iba takýto, bez chostíku káblov, takže asi sú rozdielne.
ale celkovo v tom mám dosť hokej, opravte ma, ak sa mýlim, a je to niekomu jasné. Zatiaľ som neposielal, lebo som si to po pamäti nejak poplietol, teraz vidím, že ten na uplne prvej fotke aj na druhom obrázku má elektrické káble, a ten môj kus z posledného obrázku nemá nič. Asi to nie je on, ale pošlem, čo mám, snáď sa to bude hodiť....
a je to asi ten Vacuum switch, že?potom je to toto z manuálu: preto som začal o tých nadmorských výškach... Ale mám doma iba takýto, bez chostíku káblov, takže asi sú rozdielne.
ale celkovo v tom mám dosť hokej, opravte ma, ak sa mýlim, a je to niekomu jasné. Zatiaľ som neposielal, lebo som si to po pamäti nejak poplietol, teraz vidím, že ten na uplne prvej fotke aj na druhom obrázku má elektrické káble, a ten môj kus z posledného obrázku nemá nič. Asi to nie je on, ale pošlem, čo mám, snáď sa to bude hodiť....
Naposledy upravil(a) Lubomír dne stř pro 16, 2015 8:20 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Vacuum hose...
Ahoj, Jardo,
táto schéma sa sem nehodí, tie trubky spod podbehu pravého zadného kola nie sú z podtlakového systému ale z palivového systému! Ak máš schému, pripoj.
táto schéma sa sem nehodí, tie trubky spod podbehu pravého zadného kola nie sú z podtlakového systému ale z palivového systému! Ak máš schému, pripoj.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- SunRiver
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 08, 2006 3:16 pm
- Kontaktovat uživatele:
Lubomir vaccum 89-D1E je do mojego libera orginalni jeno sem go na nowo w corelu zrobil , i tak je to u mnie podlaczone , tek ze to diela i to dobre diela
a ze do palivowego systemu nie mam nic take w pravim kole podlaczone
zdravim
a ze do palivowego systemu nie mam nic take w pravim kole podlaczone
zdravim
SunRiver
-----------------------------
Subaru Libero SDX-SR - FA8 EF12iJ 1994
Polska
-----------------------------
Subaru Libero SDX-SR - FA8 EF12iJ 1994
Polska
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlakovej ventil
Jo taky to mám urvané jednu hadičku. A nemůžu skoro nastartovat za studena-musím točit tak 30 sec.Pak to chytne.Nevím může to být i něco iného. Jo a objevil sem v návodu že u sání se zapíná nějaký letní a zimní režim asi předehřívání vzduchu. To slouží přesně na co??
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje