Tepelné clony
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Tepelné clony
Naposledy upravil(a) Karel dne sob led 31, 2009 2:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Ano,ano máš bodix píše:kolem vejfuku
To je to tam proto,aby sálající teplo z tlumiče výfuku,katalyzátoru,vlnovce a potrubí nezapálilo auto.
K.
Naposledy upravil(a) Karel dne pát říj 05, 2007 3:20 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Jó tepelný štíty- to je problém i u raketoplánu Columbia natož pak Libero. Ale nějaký čas poslouží i homodomo vyrobené štíty z duralového plechu. Lepší se s ním pracuje, dá se snadněji "ukrást " a stačí i šablona plechu na střechu. Ale jezdit bez odfiltrování přímého žáru z výfuku na podlahu karoserie, motorového prostoru a i zadního nárazníku je cesta do pekel. ( Vozil bych aspoň 5-ti kilová hasičák a pořádnou deku.) Dědek |
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Dík, rád bych. Ale...Kdysi dávno,když ještě existoval v Děčíně FEROX tak něco pokovit, cokoliv kovového svařit nebyl problém tito "klucí" byli fakt mistři ve svém oboru.Co se týká ochrany výfuku/u nás i plechů okolo/ tak neexituje 100% ochrana Jediný vhodný a dosažitelný je nerez plech jakosti např. 17349 a v cizině jako 1.4404 nebo 316L. Povrchová ochrana stříkáním kovem a to jak plamenem, tak el.obloukem je spíš ochrana kroti korozi např. součástky námořních lodí,mostní konstrukce, stožáry atd. A to nejdůležitější nakonec pokovený povrch se musí "uzavřít" speciální barvou Takže shrnuto: já jsem stříbřenkou pouze prodloužil životnost plechů okolo výfuku, lepší dosažitelné řešení neznám A v praxi která firma dá záruku na takto ošetřený povrch těch plechů třeba 5 let a jak tu záruku pak uplatníšMartin H. píše: Nech to nahliníkovat.
Máš - li konkrétní skušenosti s konkrétní firmou a za kolik :?:tak se s námi o to poděl,rád to příště využiji.
K.
Nikdo není dokonalej.
Moje konkrétní skušenost je ta, že ani stříbřenka životnost těchto dílů o moc neprodlouží a proto jak správně radíš jsem zvolil variantu 17... To je ovšem pro velkou většinu majitelů Liber neuskutečnitelné. U pár aut jsem viděl štíty tvarově maximálně zjednodušené a udělané z toho, co dům dal - hliník, pozink. Tato varianta je celkem schůdná, ale štíty je třeba nechat vyrobit už v době, kdy je ještě podle čeho, potom se ten tvar a velikost určuje velmi špatně. No holt je to jedna z několika Achilových pat tohoto milovaného pekáče a každý se s tím musí poprat sám podle svých možností.
Martin.
Martin.
O vikendu jsem menil vyfuk a opravoval clony a musim rict, ze to byla opravdu skvela prace . Skoncil jsem v nedeli v 11 vecer
Bez sveho sikovneho tchana, ktery svaroval az jiskry litaly, bych to asi nedokazal...
Takhle vypadala clona tlumice po vymontovani
A takhle po narocne rekonstrukci
A takhle to vypada cele dohromady
Bez sveho sikovneho tchana, ktery svaroval az jiskry litaly, bych to asi nedokazal...
Takhle vypadala clona tlumice po vymontovani
A takhle po narocne rekonstrukci
A takhle to vypada cele dohromady
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Od Karla jsem dostal starý tepelný štíty výfuku a rozhodl se je zrenovovat(kdybych renovolal ty svoje tak se dlouho neprojedu). Vypadalo to všechno podobně jako u Polevoje.
Použitej plech jako u originálu 0,5mm a snaha aby kryty vypadaly jako originál.
Celej proces sem nefotil, ale konečnej výsledek je dole. Nejdůležitější je povrchová úprava protože když zrovna neděláte z nerezu tak se vám do roka a do dne plechy znovu rozpadnou.
Takže jediná povrchovka co za něco stojí je "ŠOPOVÁNÍ". Já vše nechal udělat ve firmě Tybeko 97sro ve Smržovce u Jablonce na doporučení kamaráda co má našopovanej vejfuk a už několikátou zimu je vše OK. Nejdřív ale předchází pískování a to některý místa zasažený korozí nemusej vydržet, takže je potřeba všechno předem vyřezat a vyvařit. U 0,5ky neprofilovanýho plechu by byl průšvih, protože pískování je mrcha a když to někdo dělá bez citu tak může plech zprohejbat. Tady u těch dílů to ale dopadlo dobře. Po našopování hliníkem je povrch hrubej.
No a nakonec cena za pískování a šopování všech dílů - 700kč (bez DPH )
Čekací lhůta 10 pracovních dnů
U spodního krytu je patrno jak opískování "sežralo" orezlý okraje průduchů, ale to mi neva.
Použitej plech jako u originálu 0,5mm a snaha aby kryty vypadaly jako originál.
Celej proces sem nefotil, ale konečnej výsledek je dole. Nejdůležitější je povrchová úprava protože když zrovna neděláte z nerezu tak se vám do roka a do dne plechy znovu rozpadnou.
Takže jediná povrchovka co za něco stojí je "ŠOPOVÁNÍ". Já vše nechal udělat ve firmě Tybeko 97sro ve Smržovce u Jablonce na doporučení kamaráda co má našopovanej vejfuk a už několikátou zimu je vše OK. Nejdřív ale předchází pískování a to některý místa zasažený korozí nemusej vydržet, takže je potřeba všechno předem vyřezat a vyvařit. U 0,5ky neprofilovanýho plechu by byl průšvih, protože pískování je mrcha a když to někdo dělá bez citu tak může plech zprohejbat. Tady u těch dílů to ale dopadlo dobře. Po našopování hliníkem je povrch hrubej.
No a nakonec cena za pískování a šopování všech dílů - 700kč (bez DPH )
Čekací lhůta 10 pracovních dnů
U spodního krytu je patrno jak opískování "sežralo" orezlý okraje průduchů, ale to mi neva.