Podtlaky
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
no ja pouzil sliny
a jinak teda sem mel vetsinu zobacku nejen na 4wd ventilech zulamanejch uz od predchozich "kutilu" a tak sem je postupne vsechny predelal na medeny (uz sem to sem nekam na forum strkal...)
nicmene mate praudu, bacha na zobacky!
a jinak teda sem mel vetsinu zobacku nejen na 4wd ventilech zulamanejch uz od predchozich "kutilu" a tak sem je postupne vsechny predelal na medeny (uz sem to sem nekam na forum strkal...)
nicmene mate praudu, bacha na zobacky!
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Takže na táhle jsem vymezil vůli a nepomohlo to moc ještě se teda zkusíme podívat na ten rozdělovač. Nevím co dále by mohlo být v háji. Ze začátku při prudkém přidání pořád díra. Sytič sem taky ještě nezkoušel. Pojistkovku se mi teda nepodařilo vydělat vzadu, asi je tam slisovaná??Ale udělá si jinou vytáhnu kasickou ze 120 těch je habaděj a tam tu nějak vypáčím. Ještě teda možná změřit tu hladinu v karbecu ale i to pochybuju......
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
Re: Podtlaky
Pajasi. Stejné problémy. jaké jsem viděl ve Škrdlovicích u tebe, mi způsobila prasklá podtlaková hadička. Když jsem ji měnil, zkusil jsem otočit zpětný ventilek v této
hadičce a výsledek? Motor měl zase díru. Přesvědč se o správné orientaci a funkci
všech ventilků(válečky průměr asi 20mm, dlouhé také asi 20mm). V jednom směru
musí jít profouknout ústy, v druhém ani náhodou. Některý ventilek může být zalehlý
i když je správně orientovaný. Přeji úspěch v hledání.
hadičce a výsledek? Motor měl zase díru. Přesvědč se o správné orientaci a funkci
všech ventilků(válečky průměr asi 20mm, dlouhé také asi 20mm). V jednom směru
musí jít profouknout ústy, v druhém ani náhodou. Některý ventilek může být zalehlý
i když je správně orientovaný. Přeji úspěch v hledání.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Podtlakovou myslíš jako na předstih nebo jakou??A ten zpětný ventilek foto by nebylo??Ale je zajímavé že za tepla je ta díra menší jak za studena
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
Re: Podtlaky
Bohouš od Škatulky myslí podtlakovky všeobecně, to co vede k rozdělovači musí jít od sání rovnou žádný ventil tam není ani žádný spoj. Na podtlakovém vedení všeobecně mám já osobně (EF12 cca 91rok) štyři zpětné ventilky. Černý válečky na jedné straně s rantlem. Pak je tam jeden bílý filtr - je na té volné hadici co vede od řazení čtyřky a jeden červenobílý váleček asi taky filtr nebo sítko. Ty černé nesmí být průchodné z obou stran. Samozřejmě záleží i na orientaci těch zpětňáků.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
Re: Podtlaky
je to tohle:
- Přílohy
-
- IMG0422.JPG (94.42 KiB) Zobrazeno 30168 x
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
No vyzkouším to. Co kdyby byl nějaký KO kde se to dá koupit??A jaký je přesný název toho?? černý neprůchozí a ty bílý z obou stran nebo jak??
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
Re: Podtlaky
černé profouknutelné jednostranně, bílé průchodné. přesně tak. Kdyby byla nějaká K.O. dej vědět, pohledám. Jestli jdou koupit netuším.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Jo a mohl by mi někdo vyfotit sání jak je filtr tam jsou taky nějaké hadičky abych se ujistil. Já jich tam pár mám propojených a jednu né. Po vypojení jedné motor okamžitě zhasl
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
ja bych mozna nejakej ten cernej jednosmernej ventilek taky nekde nasel;)
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Díky o víknedu to vyzkouším. Mohl by mi teda nafotit někdo to dání??Víte co myslím??
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
"dání"? to teda nevim co myslis...
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Myslel sem sání vevnitř. Pls nekdo to vyfotte jsou tam taky nějaké hadičky zapojené. Jo a ty černé hadičky mají být průchozí nebo né Hade jednou jsi psal že ani z jedné strany jednou že jdou profouknoutz jedné. To su z teho celý zmetený
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
Re: Podtlaky
Tak přechod sem, ať není v tématech binec.... Asi vím, co myslíš... Boužel Ti to teď nevyfotím, protože mám naloženou Myš a nedostanu se k motoru... Přívod vzduchu de zespoda a je ukončený gumovou rozdvojkou. jedna vede přímo k filtru a druhá vede na "nahřívák" nad posledním hrncem výfuku, tedy většinou k tomu, co z něj zbylo. Nejjednodušší je vzít ty hadice co vedou k naříváku a od něj a propojit je mezi sebou, aby na filtr nešel binec z motorového prostoru. V první části filtru je termoklapka, která by měla vzduch hnát buď přes nahřívák, nebo rovnou podle okolní teploty. Většinou je zadřená, ale neřeší se to, když to propojíš, už tam nemá žádný význam. dole pod filtr Ti jdou dvě hadičky podtlaku, měli by být na jedné větvi podtlaků a rozdělené T kusem. Třetí je silnější hadice, odvětrává víko ventilů a neměla by být přerušená. Občas je u jejího vyústění zevnitř olej.... je to to, cos chtěl slyšet?
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
Re: Podtlaky
Ještě k těm černým... nejsou to hadičky, ale plastové válečky, co jsou mezi hadičkami vložené. A fungujou jako zpětná klapka, takže by měly být průchodné z jedné strany.... pokud nejsou ani z jedné, nefungujou a je dobré je vyměnit.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Jo díky zkusím to tak udělat. No právě v tom sání se mi zdá, že chybí jedna hadička protože ten náustek nebo jak bych to nazval kde se ta hadička strká je prázdný-prostě tam chybí hadička !!!! Mohlo by to dělat nějaké problémy?Nebo dokonce ty moje problémy??Ty asi nebudeš na netu o víkendu??Já bych to zítra nafotil až budu doma...
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
Re: Podtlaky
Až to anfotíš, dej to sem a já, nebo někdo z kluků Ti řeknem, jak to máme zapojené my. Jestli Ti tam něco chybí, mohlo by to být to, co hledáš.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Takže obrázek té chybějící nebo co si myslím že chybí-Jo a jak jsou tam ty šroubky a ten kulatý ten no to je štelováníčeho??Víte co myslím??
- Přílohy
-
- IMG_0530.jpg (101.27 KiB) Zobrazeno 30037 x
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
A zde dávám fotky těch černých válečků průchozích z jedné strany. ŠIPKY ukazují kama jde vzduch!!! Naopak jde podtlak .-)
První fotka je v tom sání kde je filtr
Druhá fotka je u teho solenidu nebo jak se to jmenuje
Třetí fotka vede tam jak je u plynu a vede do toho filtříku či co je ten váleček bílý.
ČTVRÁ no nevím jak bych to specifikoval snad to poznáte z čeho to je
adesa čtvré zde: http://sweb.cz/Zeletice/IMG_0534.jpg
pátá fotka ukazuje ten bílý váleček či filtřík. Nejde teda skoro vůbec vzduchem profouknout ani z jedné strany. když zkusím podtlak tak skoro vůbec fakt jen tak že se přilepí na něj prst. PLS poradte jestli to mám dobře zapojené!!
adresa páté http://sweb.cz/Zeletice/IMG_0535.jpg
EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!TY FOTKY SE USPOŘÁDALI NAOPAK ZAČÍNÁ TO FOTKU TŘETÍ A KONČÍ PRVNÍ!! fotky 4 a 5 tam je hypertxt. odkaz
První fotka je v tom sání kde je filtr
Druhá fotka je u teho solenidu nebo jak se to jmenuje
Třetí fotka vede tam jak je u plynu a vede do toho filtříku či co je ten váleček bílý.
ČTVRÁ no nevím jak bych to specifikoval snad to poznáte z čeho to je
adesa čtvré zde: http://sweb.cz/Zeletice/IMG_0534.jpg
pátá fotka ukazuje ten bílý váleček či filtřík. Nejde teda skoro vůbec vzduchem profouknout ani z jedné strany. když zkusím podtlak tak skoro vůbec fakt jen tak že se přilepí na něj prst. PLS poradte jestli to mám dobře zapojené!!
adresa páté http://sweb.cz/Zeletice/IMG_0535.jpg
EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!TY FOTKY SE USPOŘÁDALI NAOPAK ZAČÍNÁ TO FOTKU TŘETÍ A KONČÍ PRVNÍ!! fotky 4 a 5 tam je hypertxt. odkaz
- Přílohy
-
- IMG_0533.jpg (142.19 KiB) Zobrazeno 30036 x
-
- IMG_0531.jpg (201.94 KiB) Zobrazeno 30034 x
-
- IMG_0529.jpg (98.27 KiB) Zobrazeno 30034 x
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlaky
Tak je zase po víkendu a jsem tam kde jsem, jen mám teda navíc výfuk v háji při zkoušení hadiček to dost střelilo a asi se někde udělala díra, ale to není podstatné. Jak sem se hrál tak jsem zase o něco chytřejší.
1) Jeden ten černý váleček předtím šel profouknout z jedné strany ted lze i z druhé to se muselo. Podívám se na druhých liberkách jestli to tam je ten černý ventilek. Hade ty jsi psal, že tam máš čtyři já nevím počítal jsi i jeden ten černý v tom sání??
2) Na 100% si myslím že podtlaky mám špatně zapojené. Na srazu jak jsme se tam dívali tak jsi to možná přehlédl ty válečky dělají divy. Petr+Barča říkal, že zapjení potlaků z E10 to jede přes problmu akorát nevím jestli bych to znovu složil a co s dírama navíc co tam zůstanou!!!
3) Další problém solenoid valve viz odkaz předešlý. Tam toho nevím víc. Potřebuju na to odpovědi abych se rozepsal.
4) Pokud jsou ty podtlaky zapojené špatně tak budu mít vše blbě udělané??jako předstih, bohatost atd??nebo to na to nemá vliv
5) když na plyn u karburátoru přitlačíte tak se vám snižuje volnoběh nebo to má tendenci zdechat či to znamená, že je t am vůle nebo jak??
EDIT:
6) tento váleček dle návodu má být??nemám ho tam. Když sem se díval na různé fotky tam tak nebyl
7) Díky asi špatnému podtlaku podle obrázku kde mám ten otazník, tak to zařízení se jmenuje jak? Je tam pérko a je to ovládané podtlakem že? zkoušel jsem to normálně pusou a pérko se stlačuje že? Ale mělo by se to měnit podle přidávaného plynu né? Na olnoběh by to mělo být roztáhlé a s přibývajícím plynem by to mělo být stažené??nebo se mýlím? Se starým solenoidem který proupštěl pořád elektrika neelektrika tam to bylo pořád stažené nahoru. To je asi špatně že??
1) Jeden ten černý váleček předtím šel profouknout z jedné strany ted lze i z druhé to se muselo. Podívám se na druhých liberkách jestli to tam je ten černý ventilek. Hade ty jsi psal, že tam máš čtyři já nevím počítal jsi i jeden ten černý v tom sání??
2) Na 100% si myslím že podtlaky mám špatně zapojené. Na srazu jak jsme se tam dívali tak jsi to možná přehlédl ty válečky dělají divy. Petr+Barča říkal, že zapjení potlaků z E10 to jede přes problmu akorát nevím jestli bych to znovu složil a co s dírama navíc co tam zůstanou!!!
3) Další problém solenoid valve viz odkaz předešlý. Tam toho nevím víc. Potřebuju na to odpovědi abych se rozepsal.
4) Pokud jsou ty podtlaky zapojené špatně tak budu mít vše blbě udělané??jako předstih, bohatost atd??nebo to na to nemá vliv
5) když na plyn u karburátoru přitlačíte tak se vám snižuje volnoběh nebo to má tendenci zdechat či to znamená, že je t am vůle nebo jak??
EDIT:
6) tento váleček dle návodu má být??nemám ho tam. Když sem se díval na různé fotky tam tak nebyl
7) Díky asi špatnému podtlaku podle obrázku kde mám ten otazník, tak to zařízení se jmenuje jak? Je tam pérko a je to ovládané podtlakem že? zkoušel jsem to normálně pusou a pérko se stlačuje že? Ale mělo by se to měnit podle přidávaného plynu né? Na olnoběh by to mělo být roztáhlé a s přibývajícím plynem by to mělo být stažené??nebo se mýlím? Se starým solenoidem který proupštěl pořád elektrika neelektrika tam to bylo pořád stažené nahoru. To je asi špatně že??
- Přílohy
-
- podtlaky12.jpg (69.28 KiB) Zobrazeno 29999 x
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje