takze- po tom, co jsme spolu s Hadem diky jeho uzasnymu schematu zapojili spravne podtlaky, zacal motor na volnobeh tocit dosti vysoky otacky. sroubek pro nastaveni otacek volnobehu zabiral pouze smerem nahoru, zpatky snizit slo pouze na onu "puvodni", vysokou mez. intuitivne jsem pokroutil jeden sroubek a trosku zkratil lanko plynu, ktere mi prislo prilis volne. problem byl s tim ze se
'to' totiz nevracelo po pridani plynu zpet do puvodni polohy. kzdpdne je mi jasny ze to je docasny reseni a cely system potrebuje spravne a uvedomele nastavit

tudiz otviram tuto tema, jehoz cilem (a mym zboznym pranim) by melo byt vytvoreni nejakeho komplexniho a blbcuvzdorneho navodu ohledne nastaveni.

zacal bych temito fotkami, které jsem opatril legendou, o jejiz doplneni (a pripadne opraveni) prosim nekoho z vas, moudrych. predevsim me zajima co a jak ktery sroubek nastavuje.

1)bohatost smesi? (jak nastavit- vim, tezke, ale cetl sem neco o 3,5 otacky?)
2)lanko plynu (co ma za efekt delsi/kratsi?)
3)vubec nevim, ale je to ten sroubek co sem pokroutil kdyz to moc tocilo otacky
4)nastaveni otacek volnobehu
5)vubec nevim (je-li to vubec nastavovaci;)
( 6)pokud sem neco prehledl prosim o doplneni)
dale jsou pro me zahadou pojmy jako:

nastaveni predstihu

nastaveni ventilove vule

serizeni rozdelovace (s podtlakovou regulaci)

nastaveni (vuli?) klapek v karburatoru
..nevim co bych za to dal, vedet, jak cinnosti oznacene vyse uvedenymi pojmy provest..
diky