Moric evo II
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2479
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Upravil jsem to, takze to vypada snad lepe.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Moric evo II
mam prosbu - ak ma niekto znamost v CZ v autorizovanom servise Subaru - potreboval by som obrazky z programu nahradnych dielov-usporiadanie hriadeli,koleciek,synchronov 6kvalt (5+1)prevodovky Subaru Sambar KS4 ,motor 0,66L,rok cca 1994. Problem je,ze ide o nie europsky model, na SK ho v programe nemaju (kupeny?),dokonca netusia co je Sambar . Skusil som to na fore minitrucktalk.com, ale admin ma stihol skor zmazat ,asi mu vadilo ,ze Libero tam nepatri.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Zeptám se Ti a dám vědět,teď v tejdnu jedu pro díly.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
super, dakujem.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Gari,tak Subaru ČR bohužel Sambara v databázi nemá.
Sambara nikdo v ČR i okolních státech nemá,proto neni ani program-maj v programu BRZ,Imprezu Legacy,Forestra v americkejch verzích,Sambar v USA jezdí taky,ale ne Tady v Evropě,takže nemůžou sloužit. Mišus
Sambara nikdo v ČR i okolních státech nemá,proto neni ani program-maj v programu BRZ,Imprezu Legacy,Forestra v americkejch verzích,Sambar v USA jezdí taky,ale ne Tady v Evropě,takže nemůžou sloužit. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- betamax
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv dub 14, 2011 10:54 pm
- Typ Libera: novější Libero
- Bydliště: Tábor
Re: Moric evo II
nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) betamax dne čtv led 31, 2013 7:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Moric evo II
dakujem pekne
Re: Moric evo II
otazka- porovnanie starsieho E12 s novsim (napr na zraze) -prejazd tazsim terenom -strme stupanie a pod,kde treba ist co najpomalsie- ma novsie libero navrch oproti starsiemu ? novsie ma totiz o kus kratsiu jednotku kvalt. zvazujem ci dat kratku (E10) alebo dlhsiu (E12) jednotku.
E10-20,14:1 stara E12-17,98:1 novsia-19,52:1
E10-20,14:1 stara E12-17,98:1 novsia-19,52:1
Re: Moric evo II
Nejdřív je potřeba si ujasnit co je krátká a co dlouhá převodovka a co je krátký a dlouhý stálý převod což jsou dva rozdílné pojmy.
Krátká převodovka má menší rozdíl mezi nejnižším a nejvyšším přev. stupněm a dlouhá větší.
U stálého převodu: čím větší je celkový převod, tím kratší(pomalejší) a naopak.
Jezdil jsem s E 10 i E 12 a tak mohu porovnávat.
Převodovka E 10 má "jedničku" hodně pomalejší pro dosažení stejné stoupavosti jako E 12 (E 10 má skoro stejný výkon jako E 12 ale podstatně nižší
točivý moment při vyšších otáčkách). Podobně na tom je i dvojka a trojka. Čtyřka a pětka jsou subjektivně stejné u obou motorů.
Motor E 10 má vyšší použitelné otáčky a proto i větší (kratší) stálý převod.
Záleží na tom, jak budeš mít upravený motor. Pokud použiješ dostatečně výkonný motor, potom prakticky nevyužiješ jedničku ani pro rozjezd ani ve stoupání
a z převodovky E 10 by jsi udělal využitelný čtyřkvalt.
Pro tvoje využití bych viděl spíš převodovku E 12 a spíš bych uvažoval o jiném stálém převodu.
Navíc jsem měl převodovku E 10 rozebranou a pastorek jedničky působí velmi subtilním dojmem
Doufám že jsem ti nezkomplikoval rozhodování ale pomohl. Bohouš.
Krátká převodovka má menší rozdíl mezi nejnižším a nejvyšším přev. stupněm a dlouhá větší.
U stálého převodu: čím větší je celkový převod, tím kratší(pomalejší) a naopak.
Jezdil jsem s E 10 i E 12 a tak mohu porovnávat.
Převodovka E 10 má "jedničku" hodně pomalejší pro dosažení stejné stoupavosti jako E 12 (E 10 má skoro stejný výkon jako E 12 ale podstatně nižší
točivý moment při vyšších otáčkách). Podobně na tom je i dvojka a trojka. Čtyřka a pětka jsou subjektivně stejné u obou motorů.
Motor E 10 má vyšší použitelné otáčky a proto i větší (kratší) stálý převod.
Záleží na tom, jak budeš mít upravený motor. Pokud použiješ dostatečně výkonný motor, potom prakticky nevyužiješ jedničku ani pro rozjezd ani ve stoupání
a z převodovky E 10 by jsi udělal využitelný čtyřkvalt.
Pro tvoje využití bych viděl spíš převodovku E 12 a spíš bych uvažoval o jiném stálém převodu.
Navíc jsem měl převodovku E 10 rozebranou a pastorek jedničky působí velmi subtilním dojmem
Doufám že jsem ti nezkomplikoval rozhodování ale pomohl. Bohouš.
Re: Moric evo II
diky ,toto vsetko poznam ,len som neskusil E12 jednotku v strmom stupani(teren).Mam odskusane E10 kvalty s E12 motorom-super,az na velky schod medzi 3-4
Idem skladat skrinu nakratko ,preto sa rozhodujem,ci nechat jednotku(dlhu E12) hned pred kratkou dvojkou E10 ,alebo ponecham povodne 1 a 2 z E10. Bud univerzalnejsia skrina (1-aj teren , 2-3-4 nakratko na pretek , 5ka na presun/dialnica) alebo 1-2-3-4 nakratko +5 na presun.
E10 aj E12 ma rovnaky diff 5,833:1 ale odlisne 1-2-3,R. diferak nemozno menit,kedze zenie aj nahon Fwd,musel by sa menit aj uhlovy prevod+pastorok
Idem skladat skrinu nakratko ,preto sa rozhodujem,ci nechat jednotku(dlhu E12) hned pred kratkou dvojkou E10 ,alebo ponecham povodne 1 a 2 z E10. Bud univerzalnejsia skrina (1-aj teren , 2-3-4 nakratko na pretek , 5ka na presun/dialnica) alebo 1-2-3-4 nakratko +5 na presun.
E10 aj E12 ma rovnaky diff 5,833:1 ale odlisne 1-2-3,R. diferak nemozno menit,kedze zenie aj nahon Fwd,musel by sa menit aj uhlovy prevod+pastorok
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Budeš řešit povrchovku klasickym stylem-tmel,plnič lak?
ps.na vrakárně jsem s řemenicí neuspěl.Zejtra se kouknu,zda jich mám víc,popř.pošlu na sraz.Mišus
ps.na vrakárně jsem s řemenicí neuspěl.Zejtra se kouknu,zda jich mám víc,popř.pošlu na sraz.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
ano,pojde to do lakovne,kde uz vsetko spravia-gitovanie/brusenie mi nejde
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
tu jsem původně plánoval taky,ale vychrlili na mne šílenou sumu,takže jsem si to udělal sám.
bohužel navíc řemenici nemám.dneska jsem koukal do zásob.Mišus
bohužel navíc řemenici nemám.dneska jsem koukal do zásob.Mišus
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob bře 02, 2013 6:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
nevadi,objednam novu remenicu.
mam znameho lakyrnika- taka polo-garazova lakovna za prijatelnu sumu za slusnu pracu.Lakovali mi tu zavodnu oranz.fiatku,takmer bezchybna robota (perlet) na podobnom krivom zaklade(karoserii). Toto Libero prvykrat (do oranzovej) vyslo 60tis.SK aj s farbou v profi lakovni a zly vysledok.
Nebol by som to daval do lakovne,ale uz druhy rok mam kupenu drahu kriklavu farbu+plnic, aj v TP mam pisanu oranzovu.
mam znameho lakyrnika- taka polo-garazova lakovna za prijatelnu sumu za slusnu pracu.Lakovali mi tu zavodnu oranz.fiatku,takmer bezchybna robota (perlet) na podobnom krivom zaklade(karoserii). Toto Libero prvykrat (do oranzovej) vyslo 60tis.SK aj s farbou v profi lakovni a zly vysledok.
Nebol by som to daval do lakovne,ale uz druhy rok mam kupenu drahu kriklavu farbu+plnic, aj v TP mam pisanu oranzovu.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
krmit profi lakovnu-nic moc.Těch 60 je brutální cena.
takže bude vypadat stejně jako předešlý?
bude? 2 nebo 4 místný?Mišus
takže bude vypadat stejně jako předešlý?
bude? 2 nebo 4 místný?Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
vtedy som lakovnu nefinancoval ja,vela si nahodili na samotnej farbe- kilo po 6000Sk, pouzili sa (vraj) 4kg. Pred 2 rokmi som farbu zohnal priamo u distributora Glasurit, je k nej specialny plnic,co je aj podkladovka a hlavne UV lak, co pred tym nebol. dokopy 500E. Po case trosku lutujem,ze znova oranzovy-ano ,bude ako predtym,mozno ina kombinacia nalepiek.
Bude 2/4 miestny- dozadu bude mozne pripevnit stredovu lavicu (rit presne nad baterkou)+ 3bod pas pre jedneho.Lozit tam len cez kufor,po sklopeni lavice. Preto to otvaranie kufrovych dveri aj zvnutra.
Bude 2/4 miestny- dozadu bude mozne pripevnit stredovu lavicu (rit presne nad baterkou)+ 3bod pas pre jedneho.Lozit tam len cez kufor,po sklopeni lavice. Preto to otvaranie kufrovych dveri aj zvnutra.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
domníval jsem se,že s těma místama to budeš mít jak píšeš.super
s barvou je to sranda,záleží na fachmanovi..Mišus
s barvou je to sranda,záleží na fachmanovi..Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991