Je již vhodný časPolevoj píše: ale chtel bych odhalit pricinu... Zatim nebyl cas, budu informovat
K.
Je již vhodný časPolevoj píše: ale chtel bych odhalit pricinu... Zatim nebyl cas, budu informovat
Ani fabrický tester všecko neukáže tolik jen praxe...Pajas píše:Nejlépe je prověřit baterku zátěžákem a altec voltmetrem.
První, co musíš zjistit,je jestli má motor benzin, jestli jiskra jiskří.Když vyměníš svíčky, autu neuškodíš.3impy píše: zahřeje tak nechce chytit....
A to jako proč?Pajas píše:A taky bych změřil kolik dává altec...
Pajas píše:Jinak jak se pozná, že baterka je 100%???
artvandal píše:mne to delalo, kdyz sem mel vadnej kabelovej svazek nekde na motoru (tusim ze od vahy vzduchu), jednotka spatne vyhodnotila jak ma davkovat smes a valce se prechlastavaly. ale to by byl urcite cejtit benzin:)
Karel píše:První, co musíš zjistit,je jestli má motor benzin, jestli jiskra jiskří.Když vyměníš svíčky, autu neuškodíš.3impy píše: zahřeje tak nechce chytit....
Pak bych doporučil změřit kompresi/teda těsnost spalovacího prostoru/
K.
mozna to nerikam uplne spravne. predstavuju si to tak, ze sla moc bohata smes do valcu. ted mi doslo ze to nebylo tou vahou, ale tim ze sly spatny hodnoty z cidla teploty oleje do ridici jednotky, protoze byl spatnej kontakt v tom kabelovym svazku. projevovalo se to kolisavyma otackama na volnobeh. a byl citit benzin. kdyz se to napichlo na monitor, tak to ukazoval ze na cidle je stridave i -15 stupnu. kdyz sem chcipnul teply auto, tak uz sem to nenatocil, muselo se pockat nez se odvetraji valce. pak zas chytlo v pohode. tak snad sem nerekl neco co odporuje zdravemu rozumu:)Mis.us píše:artvandal píše:mne to delalo, kdyz sem mel vadnej kabelovej svazek nekde na motoru (tusim ze od vahy vzduchu), jednotka spatne vyhodnotila jak ma davkovat smes a valce se prechlastavaly. ale to by byl urcite cejtit benzin:)
to jsem nějak nepobral?!