Teče olej z motoru
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Teče olej z motoru
Teče olej z motoru.
Na zadním okně se objevily kapky oleje. Na vině byl děravý – prorezivělý filtr. Nejspíš nedodržení technologické kázně při výrobě. K.
Na zadním okně se objevily kapky oleje. Na vině byl děravý – prorezivělý filtr. Nejspíš nedodržení technologické kázně při výrobě. K.
Nikdo není dokonalej.
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teče olej z motoru
Koľko rokov bol ten filter na aute?
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Teče olej z motoru
kapky na zadnim okně mam taky,ale u mně to filtrem neni,kape to u rozdělovače-gufero vačky a taky jsou kapky na vaně
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob zář 10, 2011 1:37 am, celkem upraveno 3 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teče olej z motoru
Karle, za rok som mal filter hrdzavý takže sa nečudujem že za dva roky je durch.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: Teče olej z motoru
I orginální japonský filtr chutná naší solance výtečně. Dvě zimy a dost - to je moje zkušenost.
Martin.
Martin.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teče olej z motoru
Mam bohuzel stejnou zkusenost, filtr vetsinou prorezne zvenku.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teče olej z motoru
Tak ono ajtak raz za dva roky by som vďaka najazdeným km ten olej vymenil.. Osobne mením raz za cca rok.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 345
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teče olej z motoru
Davam teraz dohromady motor(org.Dedekuv pozdeji Martinekkov) kt. som vybral prave kvoli velkym stratam oleja na vozovku. K zotrvacniku unika kusok, tam pride nove gufero, filter tesnil 100%, mozno medzi ol. pumpou a filtrom- tam pride cerv.silikon. Na hlave niesu vyrazne presaky, ale motor aj prevodovka je komplet zaliata olejom, aj okolo vyfukovych parohov. Je mozne ze tesnenie pod hlavou [okolo neho je to dost mokre] by prepustalo olej von ?? Nemam vodu v oleji ani naopak. Vdaka
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Teče olej z motoru
to neteče těsnění pod hlavou, ale těsnění pod víkem ventilů. Olej, kterej proniká, teče po hlavě dolů právě až k parohům a k těsnění od hlavy.
Výměna gufera u setrváku ti nepomůže, určitě chčije spíš z těch dvou gumovejch klínů zasazenej do odlitku šály, která vymezuje axiální vůli klikovky. (Dát nový podtmelit a narvat je místo strejch)
jestli ti příjde, že teče olej jakoby od filtru, tak moje zkušenost řiká to, že teče spíš gufero vodní pumpy (přes odtokovej kanálek). Gufero na klice může týct taky. Na utěsnění olejový pumpy bych bejt tebou koupil nový těsnění a nepatlal nic tmelem, zas tak drahý neni (cca 150,- kč)
a na převodovce ti tutově teče gufero od bowdenu náhonu tachometru, neni od věci vyměnit i gufera na poloosách. Mišus
Výměna gufera u setrváku ti nepomůže, určitě chčije spíš z těch dvou gumovejch klínů zasazenej do odlitku šály, která vymezuje axiální vůli klikovky. (Dát nový podtmelit a narvat je místo strejch)
jestli ti příjde, že teče olej jakoby od filtru, tak moje zkušenost řiká to, že teče spíš gufero vodní pumpy (přes odtokovej kanálek). Gufero na klice může týct taky. Na utěsnění olejový pumpy bych bejt tebou koupil nový těsnění a nepatlal nic tmelem, zas tak drahý neni (cca 150,- kč)
a na převodovce ti tutově teče gufero od bowdenu náhonu tachometru, neni od věci vyměnit i gufera na poloosách. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Teče olej z motoru
ještě je důležitý mít neztvrdlej o-kruh na rozdělovači- ten hlavu taky dost zasírá
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991