ventilátor chlazení výfuku
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
ventilátor chlazení výfuku
nemůžu najít čidlo které spouští ventilátor na výfuk. nevíte kde je?? jak často se vám ventilátor spouští, má nějakou kontrolku?
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: ventilátor chlazení výfuku
Spouští se podle toho jak zatopíš. Kontrolka není, ale nic Ti nebrání si ji pořídit.Jinak ventilátor je dost slyšet.Čidlo je vlevo přidělané zespod podlahy jako nad krytem tlumiče výfuku.StačíJarda píše:nemůžu najít čidlo které spouští ventilátor na výfuk. nevíte kde je?? jak často se vám ventilátor spouští, má nějakou kontrolku?
K.
Nikdo není dokonalej.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Chlazeni vyfuku u me tedy moc slyset neni, vetsi ramus dela vetrak u chladice pod sedackou spolujezdce. Chlazeni na vyfuku jsem zaregistroval, protoze se pousti zcela autonomne i kdyz je vypnuty motor a to jsem si pak vsiml ze vzadu u auta neco bzuci. Kontrolku nemam.
Spatne chlazeni vyfuku muze byt i tim, ze chybi ten vrchni kryci plech. On ten plech ma tendenci nejvic prorezavat v mistech ktera normalne nejsou videt - tedy v horni velke plose.
Spatne chlazeni vyfuku muze byt i tim, ze chybi ten vrchni kryci plech. On ten plech ma tendenci nejvic prorezavat v mistech ktera normalne nejsou videt - tedy v horni velke plose.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Já bych řekl, že to má logiku. Za jízdy přeci jenom teplo proudem vzduchu "odchází" z motorového prostoru a pak při zastávce dojde k akumulaci tepla, který ventilátor čidlem zaregistruje a vyfouká. Když je trochu tepleji (tak něco nad dvacet) skoro po každé,trochu delší jízdě to udělá. Je však v tom jedem malý problém. Kdo má zabudovaný alarm je vystaven riziku samovolného spuštění vlivem zaregistrování poklesu napětí. Tak si dávám "majzla" a počkám až si dvakrát větrák zavrní a pak teprve "jde do polohy hlídání". Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010