Podle mych dokladu je povoleno:
Zakladni otacky 650-750 obsaj CO 0.5%
Zvysene otacky 2800-3200 obsah CO 0.3%
Ja jsem dopadl takto:

Sice jsem prosel, ale technik byl toho nazoru, ze emise nejsou uplne v poradku, zvlaste volnobezne by pry meli byt nizsi (presto ze i v parametrech je uvedena hranice vyssi), po zatizeni motoru sice klesly, ale placaly se sem a tam od 0.4 do 0.1 a po opetovnem poklesu otacek vyletly i nad 1%. Pry by mohl byt problem s katalyzatorem.
Muj dotaz tedy je - co namerili vam?
Jak je to s temi zatrachtenymi katalyzatory? Podle mych znalosti jsou v liberu dva. Jeden "normalni" vrazeny do vyfukoveho potruby (je videt uprostred po otevreni motoru), druhy je pak soucasti posledniho dilu vyfuku (ten ja nemam). Jsou potreboa oba? Jak moc ma katalyzator vliv na spotrebu?
ps: Vysledek s mekkym i..
