Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Jasná věc. Lubson
Subaru Libero FA12, rv. 1996, 2. majitel od r. 1999 a 30 tis. km, červené se skleněnou střechou, k dubnu 2009 najeto 160 tis. km., k září 2011 najeto 190 tis. km, k lednu 2016 najeto 215 tis. km, podnikání od r. 1993: http://haron.cz/
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 342
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Jezdil jsem ted rok na pneu Good Year GT2 R14 a tusim ze 175/65 jako podle papiru nesmi byt, ale libero drzelo v zakrutach jako pribite. Moc moc dobre se mi na nich jezdilo, mnel jsem jich z havarovaneho vozu Renault Thalia roztec sedi i stredova dira. Ujel jsem na nich 34000km v horkem pocasi, ted jiz jsou to sliky. Hustil jsem 2.1 2.2 a pak az 2.5 kuli spotrebe, ale asi jim to nedelalo dobre musel jsem 2x jit prevazit kola.
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
a jaká byla ta spotřeba? lepší je mít úzký profily na podložkách,právě kvůli spotřebě,tak to řešim -sada podložek do 1000,-kč. Co si pamatuju tak na 14ti palcovejch kolech byl problém,že brousily o komponenty,ale tušim šířka 195.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 342
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
No jo mozna 4-5x za celou sezonu si to vrzlo o nabeh vepredu pri vytocenych kolech. Spotrebu jsem udelal osobni rekord po dalnici v 6ti lidech a baglama i pod strechou za 6,1/100km jinak v beznim provozu jsem nezaznamenal zmeni spotreby oproti zimnim 155. Vim ze zimni zerou vic.
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
lidi, zkoušel jste někdo na libero nazout 165/80 R13? dík Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1761
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Myslím, že tyhle "balony" byly na letních al - diskách na červeném Liberu, co jsi odvážel před pár lety ode mne. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
dobrý, mně jde o to, jestli se tam vejdou (nov. model libera) díky mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Ivo
- Člen korespondent
- Příspěvky: 141
- Registrován: sob led 02, 2010 9:31 pm
- Bydliště: Pučloch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Vejdou, jezdil jsem s nima zimu. Víc koza, ale větší světlost do hlubokýho. Nikde nedrhly ani v lese!
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:24 pm
- Bydliště: Liberoc
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Když jsem viděl Machovy VW disky, napadlo mě, že taky doma podobný mám. Jsou to teda 14" a pokud bych je chtěl dát na auto, jaký pneumatiky bych na ně měl obout, abych zachoval rozměry kola? Díky.
U.S.S Libero 1,2i 1996
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1761
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Když dáš 14" pak už je jedno co obuješ. Hlavně všechny stejný (jinak až budeš chtít opustit 4x4 připrav se hroznou ránu, skoro, že upadla nápravat.) Když píšu "jedno" je to proto, že v TP u 12 budeš mít 155 šířka a R 13 a stará "10" jezdila dokonce na R12. A tak dáš-li na autíčko něco jiného , čekej na STK ( ale i při silniční kontrole) dost mrzutostí a pošlou tě přezout nebo i vyměnit celý kola . Někde jsou však hodní a přivřou oko když přijedeš na 13" a 165 šíře. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2484
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Je to pomerne jednoduchy - na webu najdes i kalkulacky, napr.: http://www.bircak.sk/kalkulator1.htmlHejkal junior píše:Když jsem viděl Machovy VW disky, napadlo mě, že taky doma podobný mám. Jsou to teda 14" a pokud bych je chtěl dát na auto, jaký pneumatiky bych na ně měl obout, abych zachoval rozměry kola? Díky.
Ke 155/80/R13 je prumerem asi neblizsi 185/60/R14, ale jsou o 3cm sirsi, coz je dost a bude to drhnout nekde v podbehu takze nejrozumejsi je asi 165/70/R14
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1575
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Taky musíš vzít v potaz šířku ráfku - jestli je větší než 5,5", tak by guma určitě měla být širší než 165. Optimálně by měla být guma asi o 30 - 50 mm širší než ráfek ... samozřejmě šíře ráfku se udává v palcích, takže to musíš vynásobit 25.
Na ráfku by taky měl být vyražený rozměr "ET" ...to je vysazení dosedací plochy proti středu ráfku, čím je menší, tím víc kola čouhají ven. Takže kdybys měl ET o nějakých 10 mm menší než mají origo ráfky, nedrhly by ani ty 185/60 (já mám na léto 175/70x13, taky čouhají víc ven a místa mají všude dost). Ale jak píše Dědek, je to poněkud nepředpisové.
PS: Kdybys usoudil, že se ti ty 14" nehodí, dej mi vědět - možná bych pro ně měl využití.
Na ráfku by taky měl být vyražený rozměr "ET" ...to je vysazení dosedací plochy proti středu ráfku, čím je menší, tím víc kola čouhají ven. Takže kdybys měl ET o nějakých 10 mm menší než mají origo ráfky, nedrhly by ani ty 185/60 (já mám na léto 175/70x13, taky čouhají víc ven a místa mají všude dost). Ale jak píše Dědek, je to poněkud nepředpisové.
PS: Kdybys usoudil, že se ti ty 14" nehodí, dej mi vědět - možná bych pro ně měl využití.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2484
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Vypada to, ze letos by do sortimentu moznych kandidatu na zimni pneu mohl pribyt i
petlas pt925 155/80 R13C 85/83N http://www.petlas.com/en/tire/full-grip-pt925/PT925/
cena ovsem opet ponekud mene prizniva - cca 1500,-/ks
petlas pt925 155/80 R13C 85/83N http://www.petlas.com/en/tire/full-grip-pt925/PT925/
cena ovsem opet ponekud mene prizniva - cca 1500,-/ks
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2484
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Zakoupil jsem Petlas Pt925 155/80/R13C 85N (tedy presne dle technicaku) jako pripravu na zimu.
http://www.exprespneu.cz/petlas-fullgri ... 00136pt925
Hmotnost jedne pneu je 7kg, smerovy desen, vyuzitelna vyska vzorku 10mm (!), "zarazky" na 4mm.
Predchozi pneumatiky Hankook DW04 155/80/R13C 90P
http://www.pneu360.cz/pneumatiky/hankoo ... 0p-c-v4301
byly OK, co tyce tuhosti a spolehlivosti, ale po 4 letech a najezdu 30tisic km maji sjete spalky na hranici 4mm (puvodni vyska 7mm), kde jiz zcela postradaji velke zarezy a na vlhku hodne klouzou (i treba pri rozjezdu do kopce). Myslel jsem, ze jeste sezonu vydrzi, ale zasadu 4x4 (max4roky, min 4mm + nekdo pridava jeste 4 stejne gumy) je lepsi dodrzovat. Z jedne udelam nahradu te 18let stare rezervy. Kdyby mel nekdo zajem o totez dejte mi vedet PM.
http://www.exprespneu.cz/petlas-fullgri ... 00136pt925
Hmotnost jedne pneu je 7kg, smerovy desen, vyuzitelna vyska vzorku 10mm (!), "zarazky" na 4mm.
Predchozi pneumatiky Hankook DW04 155/80/R13C 90P
http://www.pneu360.cz/pneumatiky/hankoo ... 0p-c-v4301
byly OK, co tyce tuhosti a spolehlivosti, ale po 4 letech a najezdu 30tisic km maji sjete spalky na hranici 4mm (puvodni vyska 7mm), kde jiz zcela postradaji velke zarezy a na vlhku hodne klouzou (i treba pri rozjezdu do kopce). Myslel jsem, ze jeste sezonu vydrzi, ale zasadu 4x4 (max4roky, min 4mm + nekdo pridava jeste 4 stejne gumy) je lepsi dodrzovat. Z jedne udelam nahradu te 18let stare rezervy. Kdyby mel nekdo zajem o totez dejte mi vedet PM.
- Přílohy
-
- IMGP6899.JPG (259.63 KiB) Zobrazeno 30250 x
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Karlik
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv led 15, 2015 8:03 pm
- Typ Libera: Kopcolezec E12
- Bydliště: Palupín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Tak minulý týden, když napadl těžký mokrý sníh, jsem zkoušel co Libero projede a kam až vyjede Bylo to něco úžasného, skoro až nepochopitelného a skoro vše bez použití kouzelného tlačítka. Použil jsem ho akorát při rozjezdu, nebo před opravdu extrémní situací kterou jsem očekával. Kde neprojdu pomalu ani pěšky se Libero drápalo s chutí a uplně v pohodě. Určitě hodně záleží i na pneumatikách, zatím to mám jak jsem to koupil, vzadu zánovní 165/70 R13 protektory Vraník Everest, vpředu jeté(4mm) 165/70 R13 Firestone Winterhawk, vše M+S. Zatím tuto kominaci a uvedený typ protektoru mohu doporučit do terénu a na sníh jakéhokoliv typu. Jezdil jsem i po čistém asfaltu a tam již protektory vykazovaly při rychlosti nad 80km/h větší hluk a při naložení vozu i nestabilitu.
Zároveň mohu přispět zkušenostmi s pneumatikami na vozidlech které jsem měl a které vlastním teď. Po studiu jsem potřeboval auto na dojíždění do práce 80km denně v trase nadmořských výškách od 630 do 800 m.n.m. Mé první auto byla felicie r.v.1998 komplet obutá na léto do klasického rozměru 165/70 R13 Matador MP12, tyto pneu byly v pohodě, při mokru rozumnou rychlostí taky žádný stres. Zimní pneu 165/70 R13 Barum Polar, byly nové a i přesto to bylo neštěstí Stačilo trochu sněhu nebo vlhká tráva, vzorek se zaplnil a kola hrabala. Po zimní nehodě do příkopu přes boudu přišla na řadu další felicie r.v. 1999, tam jsem nechal původní letní Matadory z minulé feldy a zimáky jsem ozkoušel Nokiany, sice trochu připlatit, ale nesrovnatelný rozdíl oproti barumkám, krásně se vše dalo řídit a ovládat, dokonce jsem vyjel až ke garáži a popředu, úplná euforie Pak však felda přestala stačit v komfortu na delší cesty a musel jsem pořídit Oktávku 1.6 r.v.2003, kterou mám doposud. Tu jsem si vezl domu v zimě na sjetých letních a to nikomu nepřeju zažít, prostě 50km/h bylo moc Ono na pár kilometrů by se to dalo, ale já jí vezl z ČB a to je k nám 70km. Doma jsem jí pak obul zimní gumy co měl táta po téže octávii i na diskách, ale bylo to Barum Polaris a zrovna jsem neměl moc peněz a říkal jsem si no třeba budou lepší než na té feldě. Ani prd, katastrofa hučení a naprosto pro mě nevyhovující vlastnosti na sněhu, myslel jsem že se potřebují takzvaně zajet na autě, ale kdepak, šly dolů hned. Po zkušenosti s Nokiany jsem chtěl na zimu zvolit je, ale na prodejně měli i Continentaly za lepší cenu. Šel jsem do nich a nelituji, naprostá spokojenost Při mém nájezdu kilometrů se divím, jak málo se sjíždějí, mám je už třetí zimu. Na léto pak byla jasná volba, taky Continental a opět se dostavila spokojenost a kupodivu štítek na pneu nelhal, jsou tiché a zlepšila se i spotřeba paliva Ty už mám také třetí sezonu a paráda. Předtím jsem tam měl letní Barum a ten nebyl tak špatný, ale za dvě sezony byly smydlený.
Jelikož jezdím často, tak je fajn více kontrolovat správné huštění pneumatik, opravdu to má smysl Vždy jsem měnil všechny pneumatiky na voze, kromě rezervy. Takže pro mne plyne že Barum na zimu ne, ale na léto možná, kdybych nejezdil 30tkm za rok. Continental mam ozkoušený a nadále zůstanu u něj. Na liberu je to ovšem jiná, tam jsou jiné specifika provozu, já ho mám jako druhé auto, které se prostě dostane všude kolem baráku za každého počasí a je s ním sranda
Zároveň mohu přispět zkušenostmi s pneumatikami na vozidlech které jsem měl a které vlastním teď. Po studiu jsem potřeboval auto na dojíždění do práce 80km denně v trase nadmořských výškách od 630 do 800 m.n.m. Mé první auto byla felicie r.v.1998 komplet obutá na léto do klasického rozměru 165/70 R13 Matador MP12, tyto pneu byly v pohodě, při mokru rozumnou rychlostí taky žádný stres. Zimní pneu 165/70 R13 Barum Polar, byly nové a i přesto to bylo neštěstí Stačilo trochu sněhu nebo vlhká tráva, vzorek se zaplnil a kola hrabala. Po zimní nehodě do příkopu přes boudu přišla na řadu další felicie r.v. 1999, tam jsem nechal původní letní Matadory z minulé feldy a zimáky jsem ozkoušel Nokiany, sice trochu připlatit, ale nesrovnatelný rozdíl oproti barumkám, krásně se vše dalo řídit a ovládat, dokonce jsem vyjel až ke garáži a popředu, úplná euforie Pak však felda přestala stačit v komfortu na delší cesty a musel jsem pořídit Oktávku 1.6 r.v.2003, kterou mám doposud. Tu jsem si vezl domu v zimě na sjetých letních a to nikomu nepřeju zažít, prostě 50km/h bylo moc Ono na pár kilometrů by se to dalo, ale já jí vezl z ČB a to je k nám 70km. Doma jsem jí pak obul zimní gumy co měl táta po téže octávii i na diskách, ale bylo to Barum Polaris a zrovna jsem neměl moc peněz a říkal jsem si no třeba budou lepší než na té feldě. Ani prd, katastrofa hučení a naprosto pro mě nevyhovující vlastnosti na sněhu, myslel jsem že se potřebují takzvaně zajet na autě, ale kdepak, šly dolů hned. Po zkušenosti s Nokiany jsem chtěl na zimu zvolit je, ale na prodejně měli i Continentaly za lepší cenu. Šel jsem do nich a nelituji, naprostá spokojenost Při mém nájezdu kilometrů se divím, jak málo se sjíždějí, mám je už třetí zimu. Na léto pak byla jasná volba, taky Continental a opět se dostavila spokojenost a kupodivu štítek na pneu nelhal, jsou tiché a zlepšila se i spotřeba paliva Ty už mám také třetí sezonu a paráda. Předtím jsem tam měl letní Barum a ten nebyl tak špatný, ale za dvě sezony byly smydlený.
Jelikož jezdím často, tak je fajn více kontrolovat správné huštění pneumatik, opravdu to má smysl Vždy jsem měnil všechny pneumatiky na voze, kromě rezervy. Takže pro mne plyne že Barum na zimu ne, ale na léto možná, kdybych nejezdil 30tkm za rok. Continental mam ozkoušený a nadále zůstanu u něj. Na liberu je to ovšem jiná, tam jsou jiné specifika provozu, já ho mám jako druhé auto, které se prostě dostane všude kolem baráku za každého počasí a je s ním sranda
Subaru Libero E12 superdeluxe "Kopcolezec" r.v.94
Toyota Corolla 1.6 97kW LPG r.v.2013
Škoda Octavia 1.6 75kW combi r.v.03
Multicar M25 r.v.81
MZ 150e r.v.91
Simson S51e r.v.85
Jawa Jaweta r.v.60
Toyota Corolla 1.6 97kW LPG r.v.2013
Škoda Octavia 1.6 75kW combi r.v.03
Multicar M25 r.v.81
MZ 150e r.v.91
Simson S51e r.v.85
Jawa Jaweta r.v.60
- Me2d
- Člen korespondent
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
- Typ Libera: čekatel
- Bydliště: Čelákovice
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Covex- Jak jsi spokojen s těmi Petlasy po roce a půl? Vypadají jako jedny z mála použitelných i v létě a co jsem se dočetl někde jinde tak jezdíš taky celoročně na zimních, pro mě asi využitelnější na louky bláto apod.
Libero bylo 96 někde tu je... a teď druhej užouch je Piaggio porter 1.3 16V 4x4, je to návykový ta úžka
- Me2d
- Člen korespondent
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
- Typ Libera: čekatel
- Bydliště: Čelákovice
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
A teď jsem našel tyto krasavce, jelikož jsem byl velice spokojený s vraníky na outbacku kde po 4 sezonách měli pořád pěkný vzorek a i šli dobře vyvážit, myslím že by to ušlo, ale asi by to nešlo v létě i když zkusit má všechno
http://www.pneusoukup.cz/pneumatiky/oso ... protektor/
http://www.pneusoukup.cz/pneumatiky/oso ... protektor/
Libero bylo 96 někde tu je... a teď druhej užouch je Piaggio porter 1.3 16V 4x4, je to návykový ta úžka
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 537
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
já bych se jich nebál, za ty peníze fajn ale celoročně bych to spíš neviděl, můžeš objednat přímo od vraníků na http://www.pneuvranik.cz/
Měl jsem od nich zimáky a byli super, letní bych řekl že odpovídají ceně ale jsou použitelné, možná záleží jak a na co to zrovna upečou
Měl jsem od nich zimáky a byli super, letní bych řekl že odpovídají ceně ale jsou použitelné, možná záleží jak a na co to zrovna upečou
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2484
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Petlas - nevim co k tomu napsat, jsou to proste pneumatiky. Kazde pneu, ktere jsem mel, jsou nove vyborne, sjete nanic. Ty vraniky nejsou Ccka, ale nikdo te za to pranyrovat nebude. Cka kupuji, jak jsem psal, protoze jsou tuzsi a zvlast s plne nalozenym Liberem ma clovek trochu lepsi pocit, ale na stare auto je to holt asi zbytecny luxus.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Me2d
- Člen korespondent
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
- Typ Libera: čekatel
- Bydliště: Čelákovice
Re: Pneumatiky - rozměry, huštění atd.
Luxus ne, o to mi nejde, jen třeba záběr na sněhu, ledu a třeba mokré louce po roce, na C gumách jezdím rád, moc neubývají a dobře drží v zatáčkách (obytná Avia A15 a VW T3), takže o tom to není a taky nikde nejsou informace, kdo ty Petlasy vyrábí (čína, polsko, nebo kdo?), díky.
Libero bylo 96 někde tu je... a teď druhej užouch je Piaggio porter 1.3 16V 4x4, je to návykový ta úžka